Vraagje over een DSL connector

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummuswasa
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Dag Iedereen,

Zie hieronder een foto van mijn DSL kabel connector die naar mijn modem loopt, ik heb op zich niet zo veel problemen met mijn internet maar dit lijkt me toch niet oké, kan iemand die wat meer kent van deze kabels bevestigen als dit een oké situatie is of als het toch beter is dat ik deze connector vervang?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrcY2V46IiRN8-pdLkupvKmly6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUPPTdawOwuklXSL4F0N0UWh.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:24

lier

MikroTik nerd

Zolang het werkt...lekker laten zitten. Het is overigens een RJ11 stekker die op een UTP kabel bevestigd is. Een overweging is om de kabel (is het solid of stranded) af te monteren op een wcd en daar een standaard kabeltje te gebruiken, maar als het nu goed werkt maakt het echt niet uit.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:48

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Klopt, voor DSL worden maar 2 aderen gebruikt. Ziet het er heel netjes uit... Mwah niet echt nee. Maar het zal functioneel zijn en zeker niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:36
Zo laten zitten als je nu geen klachten hebt :)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '