bticino linea 3000 voor privé + zakelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:02
Mijn vraag
...
Is een bticino linea 3000 videofoon toepasbaar in volgende situatie?

De 2 deurbellen op de buitenunit moeten dus respectievelijk de binnenunit in het privé gedeelte en de eventuele binnenunit in de praktijk ruimte bedienen. Dat vormt op zich geen probleem.
Maar wat als er eventueel geen binnenunits gebruikt worden maar enkel gecommuniceerd wordt via de bijhorende app op de smartphones?
Kunnen de app gebruikers dan schakelen tussen de 2 verschillende zones prive’ en praktijk?
Ik moet namelijk enkel melding ontvangen als de bel drukknop voor privé bediend wordt.
Mijn echtgenote zou altijd melding moeten krijgen , gelijk welke bel drukknop bediend wordt.
Is dit op dergelijke manier toepasbaar?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Ced87
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo,

Ja, de Bticino Linea 3000 videofoon kan in de situatie die je beschrijft worden toegepast. De buitenunit met twee deurbellen kan zo worden ingesteld dat de meldingen naar verschillende apparaten of apps worden gestuurd, afhankelijk van welke bel wordt ingedrukt.

Wat betreft je vraag over het gebruik van de app zonder binnenunits: ja, de app-gebruikers kunnen schakelen tussen de verschillende zones (privé en praktijk). Dit betekent dat jij alleen meldingen kunt ontvangen voor de privébel en je echtgenote meldingen kan ontvangen voor beide bellen.

In de app kun je instellingen maken voor meldingen en toewijzingen per belknop. Dus, als de privébel wordt ingedrukt, ontvang jij een melding op je smartphone, terwijl je echtgenote altijd meldingen ontvangt, ongeacht welke bel wordt ingedrukt.

Zorg ervoor dat je de app correct configureert en de zones goed instelt volgens jullie wensen. Mocht je tegen problemen aanlopen, dan is het handig om de handleiding van de Bticino Linea-3000 te raadplegen of contact op te nemen met hun klantenservice voor verdere ondersteuning.

Hopelijk helpt dit je verder! Succes met de installatie!