Hallo, binnenkort wil ik een PC bouwen met een 7800xt/7900gre, daarvoor wil ik een monitor aanschaffen. Mijn budget voor de monitor is ~200 euro. nu is mijn oog gevallen op de MSI G27CQ4 E2 en de MSI G272CQP die 219 en 229 euro kosten. Na wat onderzoek te doen heb ik eigenlijk weinig verschil kunnen vinden naast de fysieke bouw (in hoogte verstelbaar of niet/uiterlijk) en de grote van de curve (1000R/1500R).
Daarnaast staat op coolblue dat de G272CQP een reactietijd van 4ms heeft terwijl op andere sites en de site van msi 1ms staat.
Dus mijn vraag is: Is er naast de curve en uiterlijk nog echt een verschil in features/hardware en welke raden jullie dan aan om te kopen? (of is er voor deze prijs een veel betere optie?)
Daarnaast staat op coolblue dat de G272CQP een reactietijd van 4ms heeft terwijl op andere sites en de site van msi 1ms staat.
Dus mijn vraag is: Is er naast de curve en uiterlijk nog echt een verschil in features/hardware en welke raden jullie dan aan om te kopen? (of is er voor deze prijs een veel betere optie?)