Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar kon het nergens anders vinden.

Ik was op een twitch tv kanaal aan t kijken naar iemand en per ongeluk geklikt op die knop onderin schenk een abonnenemt en heb plotseling 3 maanden abo aan die persoon gegeven 8)7 :?

Dat was niet de bedoeling.
Het was eerst 1 maand en toen ik ergens klikte om t ongedaan te maken werd het 3 maanden lol
Schrok me rot

Weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken?

Het ging via PRIME, daar ben ik lid van en heb toen gelijk mijn Prime abo gestopt
:-(

Ik begrijp ook niet veel van twitch, want waar gaan ze dat geld vandaan halen dan?
Mijn bank rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Heb je Amazon Prime? Dan krijg (of kreeg) je volgens mij standaard elke maand een gratis abonnement voor Twitch. Mogelijk dat dat het is (maar zeker weten doe ik het niet, want ik ben niet heel bekend met Twitch).

Ik zou in ieder geval bij je Twitch-account of settings kijken of je niet wederkerend een betaald abonnement hebt nu.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:35:
Heb je Amazon Prime? Dan krijg (of kreeg) je volgens mij standaard elke maand een gratis abonnement voor Twitch. Mogelijk dat dat het is (maar zeker weten doe ik het niet, want ik ben niet heel bekend met Twitch).

Ik zou in ieder geval bij je Twitch-account of settings kijken of je niet wederkerend een betaald abonnement hebt nu.
Met prime kan je inderdaad elke maand gratis subscriben op één Twitch streamer. Dit moet je dan aanvinken tijdens het subscriben. Dat moet elke maand herhaald worden, looptijd van 1 maand en stopt automatisch. Kan alleen zolang je prime hebt.

3 maanden schenken kan, maar dan geef je een andere (willekeurige) viewer een Twitch subscription op die streamer. Dat kan niet met prime en is alleen betaald mogelijk.

Maar het is een wat wazig verhaal dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Wat ziet TS in Twitch? En op de bankrekening of CC?

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 20-05-2024 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Hahn schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:35:

Ja ja ik heb prime, had gewoon jaar abonnement sinds vorig jaar, toen Prime duurder werd was een jaar goedkoper, dus dat had ik.

Maar die Prime abo ook net snel gecanceled ivm met die twitch tv eng abo :(

Dus u zegt dat dat gewoon een gratis abonnement is? Waar ik op klikte?

Nou phoehh poehh daar ben ik blij om.... anders zou mijn vriend mss boos worden, ik werk door ziekte al jaren niet, dus zou het zijn geld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
stin00 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:44:
[...]

Met prime kan je inderdaad elke maand gratis subscriben op één Twitch streamer. Dit moet je dan aanvinken tijdens het subscriben. Dat moet elke maand herhaald worden, looptijd van 1 maand en stopt automatisch. Kan alleen zolang je prime hebt.

3 maanden schenken kan, maar dan geef je een andere (willekeurige) viewer een Twitch subscription op die streamer. Dat kan niet met prime en is alleen betaald mogelijk.

Maar het is een wat wazig verhaal dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Wat ziet TS in Twitch? En op de bankrekening of CC?
Voor zulke dinges gebruik ik nooit Creditcard

En maandag pinkersterdag , ING zal niks laten zien ivm onderhoud dacht ik

Het is iid een wazig ding die twitch :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

rahd schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:58:
[...]

Voor zulke dinges gebruik ik nooit Creditcard

En maandag pinkersterdag , ING zal niks laten zien ivm onderhoud dacht ik

Het is iid een wazig ding die twitch :-(
Credictcard af/bij boekingen zijn altijd direct zichtbaar, 24/7/365. Als je daar niks ziet staan is er ook geen geld afgeschreven.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Spacecowboy schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:59:
[...]

Credictcard af/bij boekingen zijn altijd direct zichtbaar, 24/7/365. Als je daar niks ziet staan is er ook geen geld afgeschreven.
Ik zal zo kijken na het eten, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Kijk dit is een screenshot
waar ik rood heb gecirkeld was die prime toen gewoon blauw

en bij paar zie je de 3 maanden abo lopen

Hoe dom ben ik he?

Kon het beter bij iemand doen die Nederlands is dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPnq2M_12nqCc6C083Es0Bd1Gts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqHLeTHPifvGFMJMVevPrJ8p.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1