Is er een bron met regelmatig prijsoverzicht GPU's in BE/NL?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-09 20:12
Ik kijk graag naar YouTube kanalen zoals PC Builder, Hardware Unboxed, ScatterVolt, Daniel Owen, Vex, en dan vergeet ik er nog een paar. En dan vooral hun maandelijkse of soms zelfs wekelijkse updates van de marktprijzen voor videokaarten waarbij ze aanraden welke GPU je best koopt voor een bepaald doel of een bepaald budget.

Het probleem dat ik heb is dat deze kanalen zich doorgaans enkel richten op het Amerikaanse publiek, waarbij ze Amazon.com, NewEgg, BestBuy, Microcenter en andere puur Amerikaanse winkels bekijken, maar voor de rest de Europese markt links laten liggen. Soms bekijkt Hardware Unboxed eens de Duitse markt met de claim dat dit de Europese markt is, maar ook niet veel meer dan dat.

Maar er is voor zover ik weet geen enkel YouTube kanaal of zelfs een andere bron buiten YouTube die even regelmatig de marktprijzen van Nederland en België behandelt. Zowat het enige kanaal waarvan ik weet heb is dat Tweakers zelf om de paar maanden een achtergrondartikel schrijft over de prijsevolutie op lange termijn, maar ook niet meer dan dat. Ik kan niets vinden dat frequenter dan om de paar maanden een prijsupdate aanbiedt.

Heeft er iemand van jullie weet van een online bron die met enige regelmaat de marktprijzen van videokaarten in Nederland en België behandelt?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:51

Fanta

FordPerformance™️

Jup, de Pricewatch. Meer heb ik niet nodig, ik hou liever zelf de ontwikkelingen bij, dan dat ik ze me voor laat kauwen, niet wetende of de informatie wel klopt.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat en de prijzentopics zoals je die voor nvidia en amd hebt. Zeker bij launch en met drops wordt het haast niet actueler dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-09 20:12
Tja, het spijtige aan de pricewatch is dat je die dan zelf elke dag moet consulteren om de nieuwste prijswijzigingen in het oog te houden. En ik kan me misschien vergissen, maar als er een specifieke actie is zoals een cashback of een tegoedbon bij aankoop bij één specifieke winkel, dan staan die niet mee in de pricewatch aangegeven. Dat is één van de voordelen van die kanalen, dat die zo'n acties bekend maken voor een breder publiek.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:37

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Aan je posthistory te zien zit je al in de juiste topics waar deze aanbiedingen asap besproken worden, ten tijde van de mining booms met bijbehorende te hoge prijzen was dit al de place to be, en nu blijven de aanbiedingen alleen maar langer geldig, dus meer heb je niet nodig dan dat (sub) forum..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 23:12
Je kan ook een prijsalert instellen. Werkt prima.
Pagina: 1