Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyJ
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de Stealth serie van MSI in het algemeen. Ik heb er twee gezien die ik eventueel overweeg en ik vraag me af of het prijsverschil de moeite waard is wat je ervoor terug krijgt

MSI Stealth 14 studio A13VF
i7 intel core
16 GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GeForce RTX 4060

€1649,-

MSI Stealth 16 studio
i9 intel core
16 GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GeForce RTX 4070

€2299,-

Of zouden jullie in die prijsklasse een totaal andere laptop aanraden? (daarvoor zal ik hieronder de vragenlijst invullen)

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk om te gamen. Ik sluit hem aan op een extern scherm dus beeldkwaliteit is niet heel belangrijk.
Geen mega zware games, Anno 1800, City Skylines. Wellicht handig als hij Hogwards legacy aan zou kunnen mocht ik dat nog een keer willen proberen, maar geen must dus.
Uiterlijk is wel belangrijk. Ik wil hem graag wat dunner en strak. Geen typisch game uiterlijk zeg maar, vandaar dat ik ook op de Stealth studio uitkwam.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows besturing. Gaming zoals boven beschreven.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Niet meer dan 2500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee. Maar liever dus wel een strak uiterlijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur, ik vind Samsung een fijn merk maar ik had het idee dat de specs daar dramatisch zijn voor de prijs.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Zoals hierboven, de MSI Stealth Studio.