Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Bij mijn 6210 zat er een cd-rom bij met software die dat voor je doet.
Inderdaad, PC Sync genaamd en werkt prima met alle Outlook versies vanaf 97...Op maandag 10 september 2001 10:36 schreef wasigh het volgende:
Check de nieuwe nokia 4.0 PC suite op http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_5_6_1,00.html
de cd zit er inderdaad bij, maar het probleem doet zich pas voor wanneer de velden gesynchroniseerd moeten worden. om e een of andere reden neemt de nokia 6210 sommige velden niet of incompleet over. Zoals telefoonnummers en adressen.
Op maandag 10 september 2001 10:36 schreef wasigh het volgende:
tips voor New York
Verwijderd
Dat is nou net het probleem.....enne, misschien iemand iets fundamenteels te melden? Zoals een beetje programma-code dit zou kunnen bewerkstelligen? Documentie is ver en breed te zoeken, dus misschien heeft iemand enig idee?
Denk dat ik 't prob al weet 
Die Nokia software is in het Engels, niet waar!?
Heeft iemand al 'ns geprobeerd om een CSV adresbook (nederlands) in Outlook Express (engels) in te voegen?
Dan vraag je om 'n probleem! Outlook weet namelijk niet wat ie met die velden moet, en vraagt dan in welk veld je wat neer wilt importeren.
Bij die nokia soft, kun je niet kiezen omdat de software er van uit gaat dat je een Engelse outlook hebt...
Bij een Nederlandse outlook werkt ie duz niet
Ik zou het ff proberen met een Engelse Outlook
k denk dat ie dan wel werkt...
* zwahiel wil wel eens weten wat voor projecten Tom moet doen
Die Nokia software is in het Engels, niet waar!?
Heeft iemand al 'ns geprobeerd om een CSV adresbook (nederlands) in Outlook Express (engels) in te voegen?
Dan vraag je om 'n probleem! Outlook weet namelijk niet wat ie met die velden moet, en vraagt dan in welk veld je wat neer wilt importeren.
Bij die nokia soft, kun je niet kiezen omdat de software er van uit gaat dat je een Engelse outlook hebt...
Bij een Nederlandse outlook werkt ie duz niet
Ik zou het ff proberen met een Engelse Outlook
k denk dat ie dan wel werkt...
* zwahiel wil wel eens weten wat voor projecten Tom moet doen
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
He Zwahiel
Nou mensen, dit is nou iemand daar moeten jullie een voorbeeld aan nemen.
Als je de titel leest dan denk ik dat je wel weet dat ik al zover ben om de cd in de drive te stoppen en dan te klikken op >>next >>next <finish>
Dus geef AUB normale antwoorden
Nou mensen, dit is nou iemand daar moeten jullie een voorbeeld aan nemen.
Als je de titel leest dan denk ik dat je wel weet dat ik al zover ben om de cd in de drive te stoppen en dan te klikken op >>next >>next <finish>
Dus geef AUB normale antwoorden
tips voor New York
Pagina: 1