Goedendag,
Ik ben in het bezit van een Dell XPS 13 9320.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2aDgBlalJRFFGKo8qLvt4hkh.jpg?f=user_large)
Hierop wil ik graag voor mijn werk een VM draaien om gebruik te kunnen maken van de M365 suite.
Denk aan Outlook, Teams etc. Ik wil op zijn minst ook kunnen videobellen middels teams.
Om te beginnen heb ik alles wat te maken heeft met virtualisatie, aangezet in de bios:
:strip_exif()/f/image/Qwon2g2mfoSXsErkQFpOTFoz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8zYxowtV5AmsXE02XlF3D1OA.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens heb ik met zowel VMware workstation player, als met oracle virtualbox een Windows 11 installatie uitgevoerd. De VM die ik vervolgens wil gebruiken is niet vooruit te branden.
Configuratie:
4 GB geheugen
2 CPUs
64GB HD
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fq3Dn8UmL6GshPsVzAyBzjtw.jpg?f=user_large)
Als ik de VM opstart komt de volgende foutmelding:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KQuN4XWiChv7YsDCjlvwu8SL.jpg?f=user_large)
En dan tot slot een VM waar ik geen fantsoenlijk teams gesprek op kan voeren.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?
Hartelijk dank alvast!
Ik ben in het bezit van een Dell XPS 13 9320.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2aDgBlalJRFFGKo8qLvt4hkh.jpg?f=user_large)
Hierop wil ik graag voor mijn werk een VM draaien om gebruik te kunnen maken van de M365 suite.
Denk aan Outlook, Teams etc. Ik wil op zijn minst ook kunnen videobellen middels teams.
Om te beginnen heb ik alles wat te maken heeft met virtualisatie, aangezet in de bios:
:strip_exif()/f/image/Qwon2g2mfoSXsErkQFpOTFoz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8zYxowtV5AmsXE02XlF3D1OA.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens heb ik met zowel VMware workstation player, als met oracle virtualbox een Windows 11 installatie uitgevoerd. De VM die ik vervolgens wil gebruiken is niet vooruit te branden.
Configuratie:
4 GB geheugen
2 CPUs
64GB HD
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fq3Dn8UmL6GshPsVzAyBzjtw.jpg?f=user_large)
Als ik de VM opstart komt de volgende foutmelding:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KQuN4XWiChv7YsDCjlvwu8SL.jpg?f=user_large)
En dan tot slot een VM waar ik geen fantsoenlijk teams gesprek op kan voeren.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?
Hartelijk dank alvast!