Sommige knoppen op Harmony Hub reageren dubbel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katert
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een Logitech Harmony Hub, die op zich goed werkt, echter, sinds een paar maanden reageren sommige knoppen (soms, niet altijd) dubbel. Als ik volume 1 omhoog wil, doet hij er twee. Hetzelfde doet zich voor met de pijltjestoetsen; soms heel hardnekkig, waardoor je in een streaming app met geen mogelijkheid op de optie die je wilt hebben komt (hij springt er steeds eentje voorbij). Iemand die dit probleem herkent en mogelijk een oplossing weet buiten de hele boel te resetten in weer opnieuw in te stellen?

Logitech Harmony Hub
Samsung QLED TV
KPN TV kastje
Logitech Z5500 soundsystem

Alvast dank.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Heb je dit toevallig na het vervangen van je TV ?.
De TV van mijn ouders vorige week vervangen, viel direct op dat toetsen soms dubbel doen. Heel kort indrukken is de truuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katert
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb inderdaad recentelijk mijn TV vervangen (en hoopte stiekem dat het probleem daar lag), maar ik had het daarvoor al en sindsdien nog steeds. Het heeft ooit goed gewerkt, dus het vermoeden is dat er ergens een keer een software-update is geweest die niet helemaal spoort. Batterij vervangen hielp in ieder geval niet en heel kort drukken lukt soms, maar soms ook echt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Katert op 25-05-2024 07:17 ]