Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
ja acces 2000 uninstallen en acces 97 installen...duh waarom zou je dat uberhaupt willen, bovendien sta je niet in het goede forum volgens mij...duh... lijkt me zelfs vrij obvious...
Duh.... alleen een probleempje dat access 97 geen 2000 aankan
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
hey psst..access is geen Non-Windows Operating System he 
maar..is tot nu toe nog nix aan te doen...alleen staroffice kan het dacht ik wel
eventjes downloaden
www.staroffice.com
maar..is tot nu toe nog nix aan te doen...alleen staroffice kan het dacht ik wel
eventjes downloaden
www.staroffice.com
In MS access 2000 even het volgende doen:
1. Ga in het menu naar Extra
2. Kies voor Databasehulpprogramma's
3. Kies dan voo Database converteren
4. En nu kiezen voor Naar eerdere Access-databaseversie...
Nu kan je hem opslaan naar het 97 'formaat' en je kan hem zonder problemen openen in Access 97.
Meen dat er nog wel wat dingen waren die niet helemaal goed zaten, maar misschien dat dat opgelost is in een SR1 of SR2
Succes in ieder geval
1. Ga in het menu naar Extra
2. Kies voor Databasehulpprogramma's
3. Kies dan voo Database converteren
4. En nu kiezen voor Naar eerdere Access-databaseversie...
Nu kan je hem opslaan naar het 97 'formaat' en je kan hem zonder problemen openen in Access 97.
Meen dat er nog wel wat dingen waren die niet helemaal goed zaten, maar misschien dat dat opgelost is in een SR1 of SR2
Succes in ieder geval
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Let er wel op dat als je veel VBA code erin hebt staan, dat er iets mis kan gaan met de conversie. Ineens zijn sommige varibelen dan niet meer actief en vba code achter knoppen van een forumlier werken dan ook niet meer
Leuke conversie mogelijkheden dus, maar niet heus. Je kan namelijk gelijk je VBA code opnieuw gaan schrijven.
Deze mag wel naar SA toe. 
move NOS -> SA.
move NOS -> SA.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1