Electrische radiator met een goede app?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Harm
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik wil mijn 'normale' wandradiator in één van de slaapkamers vervangen door een elektrische radiator.
Online zie ik veel verschillende merken maar ik kan maar weinig vinden over de bijbehorende apps.

Ik zoek er eentje met een fatsoenlijke app waarmee ik op afstand de tempratuur kan monitoren en aanpassen.
Er is namelijk een baby op komst en ons oude matig geïsoleerde huis wil de tempratuur nog wel eens variëren.

Het liefst iets wat werkt met Bosch Easy control app, maar dat is misschien niet mogelijk.

Heeft iemand goede (of slechte) ervaringen met eclectische radiatoren + apps?

Beste antwoord (via Peter_Harm op 26-05-2024 21:02)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier ook Adax, maar dan de Famn.
https://verwarmwinkel.nl/product/adax-famn-wifi/

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:21

ericplan

5180 Wp PV

Hier hangt het hele huis vol met Adax neo wifi radiatoren. Werkt in principe prima, ook met de app.

A'dam PVOutput

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier ook Adax, maar dan de Famn.
https://verwarmwinkel.nl/product/adax-famn-wifi/

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29
Let heel goed op met verwarmen van babykamers, te warme slaapkamer is een van de risicofactoren voor wiegendood.

Lees ook eens over ´nordic napping´, boven de -10°C is het perfect veilig om je baby buiten zijn dutje te laten doen. Het is zelfs zo dat Scandinavische kinderen geboren in de winter merkelijk minder ziek worden (omdat ze bij vrieskou buiten sliepen).

Uiteraard moet je wel de juiste ´kledij´ voorzien, een heel goeie referentie is even voelen het nekje van de baby: vochtig van zweet is te warm (gevaarlijk, minder kleren of funnere slaapzak nodig), koud nekje is te koud (minder kritisch, maar doe maar een extra laagje).
Veel (schoon)moeders willen een baby véél te warm induffelen, maar als je zelf in T-shirt rondloopt mag je gerust op je strepen staan en muts en wanten weigeren op je kind 😉

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

backupdevice

Boeh!

Mill

[ Voor 177% gewijzigd door backupdevice op 19-05-2024 09:32 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-8
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:08

V-8

Zou zelf een domme aan/uit radiator nemen, die je met een slimme stekker schakelt i.c.m. losse temperatuursensor. Dan zit je niet vast aan 1 app en kun je altijd nog alle kanten op!

Tesla MY 2025 (Verwacht Mei '25) | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:21

ericplan

5180 Wp PV

V-8 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:40:
Zou zelf een domme aan/uit radiator nemen, die je met een slimme stekker schakelt i.c.m. losse temperatuursensor. Dan zit je niet vast aan 1 app en kun je altijd nog alle kanten op!
De Adax kan je dom en slim gebruiken, bediening op de radiator zelf is simpel. Of integreren in iets anders, zoals Tibber of Google Home.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3d12Ix4J9s29VhLKX3I_3njayg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LAendBX8kQh0dUg2QeEYZ53Q.png?f=fotoalbum_large

A'dam PVOutput

Pagina: 1