Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kunnen gamen op 4k, maar ook met VR. Verder zal ik deze pc gebruiken voor wat programmeerwerk, maar niet met zware VM's enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 2500 exclusief assemblage, verzendkosten etc.
Kan opgerekt worden naar 3000 als dit echt veel betere prestaties geeft of hierdoor langer mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alle randapparatuur mee behalve de kast. Monitor is een Samsung Odyssey 32' 4k.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, behalve de AMD videokaart vanwege meer geheugen. RT en DLSS vind ik niet heel boeiend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou van alles in wit (of roze) met wat RGB elementen en een AIO met LCD scherm. Ook lijkt het me leuk om ook wat dingen in de kast te kunnen zetten zoals een beeldje of nepbloemen.
Ik wil de pc laten assembleren.
Ga je overklokken?
Ik wil hoge prestaties, maar hoef niet op ultra te kunnen spelen. Overklokken is geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie kijken naar mijn lijstje hieronder? Zijn er dingen die goedkoper/beter kunnen?
Ik wil kunnen gamen op 4k, maar ook met VR. Verder zal ik deze pc gebruiken voor wat programmeerwerk, maar niet met zware VM's enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 2500 exclusief assemblage, verzendkosten etc.
Kan opgerekt worden naar 3000 als dit echt veel betere prestaties geeft of hierdoor langer mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alle randapparatuur mee behalve de kast. Monitor is een Samsung Odyssey 32' 4k.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, behalve de AMD videokaart vanwege meer geheugen. RT en DLSS vind ik niet heel boeiend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou van alles in wit (of roze) met wat RGB elementen en een AIO met LCD scherm. Ook lijkt het me leuk om ook wat dingen in de kast te kunnen zetten zoals een beeldje of nepbloemen.
Ik wil de pc laten assembleren.
Ga je overklokken?
Ik wil hoge prestaties, maar hoef niet op ultra te kunnen spelen. Overklokken is geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie kijken naar mijn lijstje hieronder? Zijn er dingen die goedkoper/beter kunnen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650E AORUS ELITE X AX ICE | € 256,99 | € 256,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming White 20GB OC | € 789,- | € 789,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow RGB Wit | € 138,19 | € 138,19 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 360 RGB Wit | € 290,21 | € 290,21 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000C30W | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT ATX3.0, Wit | € 162,- | € 162,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.434,28 | ||