PDF Editor gezocht W11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-04 05:05
Hoi Allemaal!

Ik hoop dat de wijze leden van dit forum me kunnen helpen met het vinden van een PDF editor voor windows 11: het liefst gratis, maar anders zo goedkoop mogelijk.

Waar ik met name naar op zoek ben zijn fucties als kunnen redigeren van documenten. Een belangrijke functie voor mij is het kunnen opslaan/exporteren naar PDF/A (2 of 3 of 4). Als daarnaast ook invullen van formulieren of het ondertekenen van documenten erbij zit, is dat fijn.

Ik heb daar nu eigenlijk geen software voor, maar wat ik wel heb gevonden is PowerPDF van Tungsten, voor €149 ex btw - wat voor mij best een hoop geld is.

Alvast super bedankt voor enige hulp die jullie kunnen bieden!

KA

EDIT #1: vergeten functie; her herordenen van pagina's.

[ Voor 4% gewijzigd door KuraiAnck op 18-05-2024 14:58 ]

Beste antwoord (via KuraiAnck op 18-05-2024 17:16)

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:26
PDF24 tools kan dit allemaal

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:50
welke van deze funcies zit niet in de gratis acrobat reader ?
redigeren - check
exporteren naar pdf/a - check
invullen van formulieren - check
ondertekenen - check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tenzij er stiekem toch andere wensen zijn, ben ik het eens met @99ruud99

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
99ruud99 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:36:
welke van deze funcies zit niet in de gratis acrobat reader ?
redigeren - check
exporteren naar pdf/a - check
invullen van formulieren - check
ondertekenen - check.
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik vrees dat ik je reactie niet goed begrijp.

Ik heb zojuist Reader geinstalleerd, en redigeren en exporteren naar PDF/A lijken Pro functies te zijn.. Dus welke functies zitten niet in de gratis versie en dat je ze afcheckt lijkt te kloppen: ze zitten niet in de gratis versie.

Daarom snap ik het even niet. Wat voor nut heeft de reactie dan om aan te geven wat er niet in zit? Ik dacht namelijk je reactie te begrijpen als dat die functies er dus wel in zouden zitten... Sorry voor mijn vage autistenbrein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:50
Ah raar, ik bedoel juist dat ze er wel in zitten, ik kan het namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:57

Reinier

\o/

Foxit Reader kan het misschien, al hangt het af van wat je precies onder redigeren verstaat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:26
PDF24 tools kan dit allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
99ruud99 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:04:
Ah raar, ik bedoel juist dat ze er wel in zitten, ik kan het namelijk wel.
Zou het kunnen zijn dat het in een oudere versie wel zit? Ik heb zojuist de meest recente versie gedownload.

Zoals je kunt zien, heb ik er sterretjes achter, waarna het scherm geopend wordt voor de Pro versie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ymw-PId3ERPWJfAI8QviykqYjQA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TYZEKZqB5c7G125TOJti6WDA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlail01SZaTpu9eUvbKUzQULnQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NDCQibDIGFM9eemv3tOTixZd.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door KuraiAnck op 18-05-2024 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
Reinier schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:10:
Foxit Reader kan het misschien, al hangt het af van wat je precies onder redigeren verstaat.
Bedankt voor je reactie! Wat ik ermee bedoel is het kunnen verbergen van gegevens: de zwarte stift-blokken op documenten, wanneer informatie niet nodig is voor de ontvanger, bijvoorkeur dan ook dat de gegevens uit de code wordt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
Zit er interessant uit: ik installeer het nu.

Bedankt voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:22

Umbrah

The Incredible MapMan

KuraiAnck schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:18:
[...]

Bedankt voor je reactie! Wat ik ermee bedoel is het kunnen verbergen van gegevens: de zwarte stift-blokken op documenten, wanneer informatie niet nodig is voor de ontvanger, bijvoorkeur dan ook dat de gegevens uit de code wordt verwijderd.
Dat is niet hoe je tekst in pdfs onleesbaar maakt. Dat is hoe je er een zwart blok overheen zet. Pdfje in Word openen en het is weer selecteerbaar. Ik hoop dat je echt dingen wist. Dat gezegd hebbende: Word?

[ Voor 5% gewijzigd door Umbrah op 18-05-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuraiAnck
Umbrah schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:23:
[...]

Dat is niet hoe je tekst in pdfs onleesbaar maakt. Dat is hoe je er een zwart blok overheen zet. Pdfje in Word openen en het is weer selecteerbaar. Ik hoop dat je echt dingen wist. Dat gezegd hebbende: Word?
Sorry dat ik het onduidelijk verwoorde: dat is juist wat ik bedoelde met de code. Wanneer je een document redigeert - in een oudere versie van Acrobat Pro, haalde het ook de tekst uit het document en plaatste een zwart vlak in de pagina: dus uit de 'html' van het document en uit de GUI.
Zei ik het zo iets duidelijker?
Pagina: 1