Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
Hoi,

ik ben op zoek naar een videocamera die de verbouwing kan filmen.

resolutie 1280*800 is goed, 25fps is goed, geluid is nodig.

belangrijk: de video moet 10h kunnen recorden. powerbank, 220v netadapter zijn mogelijk. ik schat dat ik 1gb per uur nodig hebt bij h264; er is geen internetverbinding, dus het is nodig dat het standalone werkt.

ik dacht aan een oude gopro ? of heeft er iemand een beter idee. zo niet, welke gopro lijkt ideaal. ik krijg geen hoogte van die modellen. een bewakingscamera kan ook.

dank alvast
_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Wat heb je zelf al gevonden? Je lijstje is een beetje leeg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wil je continu filmen of time lapse, ik zou naar een beveiligingscamera kijken met een SD kaartje erin. Deze kan je in verschillende modi gebruiken.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
ik zou continue willen recorden. liefst 10h aan een stuk.

ben de goedkope action camera's aan het vergelijken
akaso ek7000
Dragon Touch 4K
wolfang ga100-300

maar neem de tip mee van de surveillance camera,
kijk naar de Yi Cameras die kan je hacken zodat je geen gebruik moet maken van hun software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Voor mijn verbouwing heb ik een timelapse gemaakt, anders heb je sowieso teveel content en wordt dodelijk saai om naar te kijken. Tenzij je verwacht dat er iets bijzonders gebeurd...

Timelapse heb ik gedaan met een `Xiaomi Yi Action 1080p`. een actiecamera van een paar tientjes. Powerbank eraan van 10000mah en dan kan je op timelapse modus echt dagen een timelapse maken is mijn ervaring.

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gandalfdroes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 18:26
Eerst even een paar andere vragen:

Wie ga je filmen?
Jezelf of andere die de verbouwing gaan doen? In geval dat andere dit doen zou ik hun duidelijk hier over informeren etc anders zetten zij het wel voor je uit...

Binnen of buiten filmen?

Hoe ga je zorgen dat je lens / apparaat schoon blijft, vaak tijdens verbouwen veel stof etc?

Ga je dagelijks de video ophalen en een nieuwe SD kaart of ander opslag medium er in stoppen?
Je zal mogelijk een soort Video NAS moeten hebben waar alles opgeslagen worden...

[ Voor 36% gewijzigd door gandalfdroes op 23-05-2024 10:11 ]

Pagina: 1