Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Vraag
Alle reacties
Vervelend. Je stelt alleen geen vraag? 
Maar het is vrij algemeen bekend dat Chrome niet bepaald zuinig is qua batterijverbruik. De beste oplossing, als je dit heel erg dwars zit, is waarschijnlijk toch om Safari te gebruiken.
Maar het is vrij algemeen bekend dat Chrome niet bepaald zuinig is qua batterijverbruik. De beste oplossing, als je dit heel erg dwars zit, is waarschijnlijk toch om Safari te gebruiken.
The devil is in the details.
Oh, right. Dus misschien is dit geen bug of verkeerde instelling ofzo, maar normaal voor Chrome op iOS?Hahn schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:15:
Vervelend. Je stelt alleen geen vraag?
Dat is lelijk, op Android heb ik dit nooit.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Dat komt natuurlijk omdat Chrome en android het zelfde is, google kan dit heel goed inbouwen in ze eigen OS.Crowmeister schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:23:
[...]
Oh, right. Dus misschien is dit geen bug of verkeerde instelling ofzo, maar normaal voor Chrome op iOS?
Dat is lelijk, op Android heb ik dit nooit.
Net als dat Safari dus veel beter werkt op Apple systemen, het is net wat beter geïntegreerd.
Op de Mac zal het zelfde zijn met Chrome.
Inderdaad, klinkt logisch.Carlos0_0 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:04:
[...]
Dat komt natuurlijk omdat Chrome en android het zelfde is, google kan dit heel goed inbouwen in ze eigen OS.
Net als dat Safari dus veel beter werkt op Apple systemen, het is net wat beter geïntegreerd.
Ik zal gewoon wat meer safari gebruiken.
Ja kijk als je echt graag favorieten enzo ook op je telefoon wil, kan je als je een bijv een windows pc heb iCloud in de Microsoft store downloaden.Crowmeister schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 21:40:
[...]
Inderdaad, klinkt logisch.
Ik zal gewoon wat meer safari gebruiken.
Je kan dan je favorieten, password etc ook syncen naar chrome/edge of firefox op de pc.
De Reddit app is ook een batterijslurper, ik sluit hem altijd geforceerd af zodat hij niet op de achtergrond actief blijft.
Klopt, op de Mac is Chrome een accukiller. Daar is letterlijk elke browser beter dan Chrome, maar Safari het beste.Carlos0_0 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:04:
[...]
Dat komt natuurlijk omdat Chrome en android het zelfde is, google kan dit heel goed inbouwen in ze eigen OS.
I reject your reality and substitute my own
Er zullen vast renden zijn uiteraard, maar ik zou niet weten waarom ik Chrome op een Mac bijv moet gebruiken.(Of iPad).nelizmastr schreef op maandag 20 mei 2024 @ 12:40:
[...]
Klopt, op de Mac is Chrome een accukiller. Daar is letterlijk elke browser beter dan Chrome, maar Safari het beste.
Als ik op windows Chrome of edge gebruik download je daar de icoud plugin, zo sync je bookmarks enzo passwords van iCloud ook.
Zo gebruik ik gewoon de native browser van het systeem, dus op apple safari en op mijn windows pc Edge.
Voor mij zijn bookmarks dan niet belangrijk, maar je passwords bij de hand hebben toch wel handig.
Pagina: 1