Beste Tweakers,
Sinds een week of 2, 3 heb ik het volgende probleem met Firefox, als ik Google Calendar open:
een beetje moeilijk te omschrijven, maar zie ook de plaatjes.
Google Calendar komt op mijn scherm met woorden die m.i. verwijzen naar de onderliggende code.
afb 1 screenshot van Firefox v126.0 (64-bits)
(ik laat alleen de -ongeveer- bovenste regel van Calendar zie, maar het verschijnsel doet zich ook voor in de rest van het scherm.)
:strip_exif()/f/image/f4ctm6eJDegebgDc8Q1hXiN6.jpg?f=fotoalbum_large)
Bv. op de plek waar het vergrootglas staat, staat iets als 'search'.
En op de plek waar 'Mijn agenda's' (linker kolom) staat, staat ook 'keyboard_arrow_up".
Tot nu toe komt dit verschijnsel alleen voor bij Calendar. Ik heb het (nog?) niet in andere schermen gezien.
Ik heb Edge en Chrome geherinstalleerd en die laten dit niet zien. Zie afb 2 en 3.
:strip_exif()/f/image/FOpJLRY242HF2d0nVtLtbXm0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YIU1TNUJQ7sCXQqVkFnF3IUM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan zo snel niet vinden welke Calendar versie dit is.
Ik heb mij het hoofd gebroken...
Iemand een idee?
Met vriendelijke groet,
Ivo
Sinds een week of 2, 3 heb ik het volgende probleem met Firefox, als ik Google Calendar open:
een beetje moeilijk te omschrijven, maar zie ook de plaatjes.
Google Calendar komt op mijn scherm met woorden die m.i. verwijzen naar de onderliggende code.
afb 1 screenshot van Firefox v126.0 (64-bits)
(ik laat alleen de -ongeveer- bovenste regel van Calendar zie, maar het verschijnsel doet zich ook voor in de rest van het scherm.)
:strip_exif()/f/image/f4ctm6eJDegebgDc8Q1hXiN6.jpg?f=fotoalbum_large)
Bv. op de plek waar het vergrootglas staat, staat iets als 'search'.
En op de plek waar 'Mijn agenda's' (linker kolom) staat, staat ook 'keyboard_arrow_up".
Tot nu toe komt dit verschijnsel alleen voor bij Calendar. Ik heb het (nog?) niet in andere schermen gezien.
Ik heb Edge en Chrome geherinstalleerd en die laten dit niet zien. Zie afb 2 en 3.
:strip_exif()/f/image/FOpJLRY242HF2d0nVtLtbXm0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YIU1TNUJQ7sCXQqVkFnF3IUM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan zo snel niet vinden welke Calendar versie dit is.
Ik heb mij het hoofd gebroken...
Iemand een idee?
Met vriendelijke groet,
Ivo