Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met hoge settings, zoals mfs, cod, escape/tarkov.
Buiten dat matig kantoorwerk eigen onderneming.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
99% gamen 1% werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000/2500
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wees specifiek en noem merk en model
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle hulp is welkom
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil me pc niet uit het raam gooien omdat ik me stoor aan een lag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hij staat op zolder, het kan er erg warm worden in de zomer maanden.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als ik mijn games ongestoord op de ultra settings kan spelen hoor je me niet klagen.
Wat verwacht je van ons?
Welke producten passen, ik heb er weinig verstand van. Wat kan het beste bij elkaar. Ik betaal liever een 100 meer dan dat ik me ga ergen aan de pc.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zoals hieronder een opzetje gemaakt (afgekeken van een pre built ) Ik ben een leek dus excuses als het totaal niet bij elkaar hoort.
Gamen met hoge settings, zoals mfs, cod, escape/tarkov.
Buiten dat matig kantoorwerk eigen onderneming.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
99% gamen 1% werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000/2500
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wees specifiek en noem merk en model
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle hulp is welkom
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil me pc niet uit het raam gooien omdat ik me stoor aan een lag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hij staat op zolder, het kan er erg warm worden in de zomer maanden.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als ik mijn games ongestoord op de ultra settings kan spelen hoor je me niet klagen.
Wat verwacht je van ons?
Welke producten passen, ik heb er weinig verstand van. Wat kan het beste bij elkaar. Ik betaal liever een 100 meer dan dat ik me ga ergen aan de pc.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zoals hieronder een opzetje gemaakt (afgekeken van een pre built ) Ik ben een leek dus excuses als het totaal niet bij elkaar hoort.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-13700KF Boxed | € 372,99 | € 372,99 |
1 | Moederborden | MSI B760M GAMING PLUS WIFI | € 150,98 | € 150,98 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING X SLIM | € 930,- | € 930,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Waterkoeling | MSI MAG Coreliquid E240 Wit | € 104,36 | € 104,36 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C36BBEAK2-32 | € 128,99 | € 128,99 |
1 | Voedingen | MSI MAG A650BN | € 66,78 | € 66,78 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2, retail, 2TB | € 104,- | € 104,- |
Totaal | € 1.978,- |