1. Welk probleem ervaar je?
Ik heb een hele kinderachtige negatieve beoordeling in v&a .. ik zou daar graag een reactie mijnerzijds op willen geven om een en ander te verduidelijken
2. Waarom is dat een probleem? Mijn v&a account krijgt zo een negatieve uitstraling
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een beknopt reactie systeem in v&a voor dit soort situaties
Ik heb een hele kinderachtige negatieve beoordeling in v&a .. ik zou daar graag een reactie mijnerzijds op willen geven om een en ander te verduidelijken
2. Waarom is dat een probleem? Mijn v&a account krijgt zo een negatieve uitstraling
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een beknopt reactie systeem in v&a voor dit soort situaties