Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03 15:33
Van de huawei telefoon wordt het scherm zwart nadat je iemand belt en kun je de telefoon ook niet met de rode hoorn uitzetten als je gebeld wordt verschijnt boven on de scherm een groene balk en kun je de telefoon niet opnemen.
In de telefoonwinkel hebben ze hier geen verklaring voor, hier misschien iemand?

Beste antwoord (via rens-br op 27-05-2024 10:25)

• Piet58
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb het zelfde probleem met mijn huawei P20 lite.
Bij Play Store de volgende app gedownload en geinstalleerd...Phone:Dialer&Call Screen.
Als je het geinstalleerd heb aan even dat hij over de andere scherm heen mag tonen.
Probleem opgelost.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jaru je scherm gaat automatisch uit als de nabijheidssensor is bedekt. Het lijkt erop dat deze zijn werk niet goed doet.

Voor de volledigheid. Welk toestel heb je en wat is de staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorisErnst
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 00:16
hey, dat is opmerkelijk.
Ik heb ook sinds een week hetzelfde probleem met mijn huawei telefoon. Een oudje, de P20 lite namelijk.
Dacht zelf dat het kwam omdat er nog maar weinig geheugen vrij was, maar na ruimte gemaakt te hebben is het probleem niet verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wickedvinnie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:00
Hier sinds een week of twee al zo'n 10 Huawei's gehad met hetzelfde probleem, nog geen oplossing voor gevonden. 1e Keer was een half jaar geleden, toen reset/herinstall geprobeerd, andere call-apps. No go.
Diverse modellen, van Y6 tot P20 Lite.

(Telecom winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:38
is er onlangs een update geweest van de software?
anders even de initiele rom terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwarnier
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05-2024
Mijn vader had sinds deze week hetzelfde probleem met zijn Huawei.
Heb een andere telefoon app geïnstalleerd en nu werkt alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaru
Het gaat om de P20 lite, dus niet meer de nieuwste
In de telefoonwinkel waren we de zoveelste met dat probleem.
Een software probleem is het volgens mij niet gezien de leeftijd krijgt de P20 lite geen updates meer wel typisch dat er meerdere zijn met dat probleem

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Piet58
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb het zelfde probleem met mijn huawei P20 lite.
Bij Play Store de volgende app gedownload en geinstalleerd...Phone:Dialer&Call Screen.
Als je het geinstalleerd heb aan even dat hij over de andere scherm heen mag tonen.
Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaru
Bedankt, dat appje werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 13:48
Ik heb vorige week iemand geholpen met een P20 Lite, zelfde klachten... onderstaande heeft toen geholpen.

Settings > Apps > Apps > (three dots for context menu) Show System Processes > Phone > Storage > Clear Data

Oftewel de dialer app resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dianawijs
  • Laatst online: 08-06-2024
Hi, ik heb een Huawei P20 Pro en mijn telefoon doet hetzelfde. Als ik iemand bel, dan krijg ik niet het bel scherm maar valt hij uit. Ook kan ik het gesprek niet beëindigen. Beëindigt mijn gesprekspartner het gesprek, dan blijft de klok bovenin doorlopen.
Het enige wat dan nog werkt is je telefoon opnieuw opstarten waardoor het gesprek geforceerd wordt beëindigd.
MicGlou schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 17:21:
Ik heb vorige week iemand geholpen met een P20 Lite, zelfde klachten... onderstaande heeft toen geholpen.

Settings > Apps > Apps > (three dots for context menu) Show System Processes > Phone > Storage > Clear Data

Oftewel de dialer app resetten.
Helaas werkte dit op mijn Huawei P20 Pro niet. Maar wel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry720A
  • Registratie: December 2023
  • Niet online
Huawei (P20) heeft sinds enige tijd geleden een probleem met een zwart scherm bij telefoonoproepen.
Veroorzaakt door -hoe gek het misschien ook klinkt- Google Play Services.
Zie: https://www.gebruikershan...LX1/1042022/antwoord.html
Even scrollen naar:
Contact opgenomen met huawei en dit is hun oplossing. Ik heb het geprobeerd en alles terug in orde! Gewone Phone app werkt weer perfect.
Wis de gegevens van Google Play-services door de volgende stappen uit te voeren:
Hier heeft dat perfect gewerkt en huwelijk gered. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Harry720A schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 00:01:
Huawei (P20) heeft sinds enige tijd geleden een probleem met een zwart scherm bij telefoonoproepen.
Veroorzaakt door -hoe gek het misschien ook klinkt- Google Play Services.
Zie: https://www.gebruikershan...LX1/1042022/antwoord.html
Even scrollen naar:
[...]

Hier heeft dat perfect gewerkt en huwelijk gered. 8)
Huwelijk met de telefoon? Of moet ik eerst drinken om dit verhaal te horen te krijgen? :p

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Pagina: 1