Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn vraag
...weet iemand wat er mis kan zijn. Na de hey google teksten te hebben ingesproken krijg ik de melding: er is iets fout gegaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 14 en laatste update. Toestel dinsdag nieuw per post ontvangen en besteld via Duitse webwinkel.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb via smartswitch alles via kabel overgezet van mijn a52 naar de ultra.
Ook contact gehad met samsung.nl en die hebben gisteren online mijn toestel instellingen gecontroleerd door het toestel even over te nemen. Er is geen oplossing gevonden.
Het toestel omruilen via de importeur bleek niet mogelijk.
De Duitse winkel doet of ik iets heel geks wil en had nog nooit van voicematch hehoord. Waren erg kort van stof tijden telefoontje met hun en wat ze aanboden was dat ik hem op eigen kosten verzekerd kan retourneren. Heb ook 15€ betaald voor de verzendong hierheen dinsdag. Ik vermoed dat ik ook nog eens 15€ vetzenden zal moeten dokken om een nieuwe te laten sturen

Beste antwoord (via rens-br op 22-05-2024 11:27)

• Thei
Ik heb het toestel geretourneerd naar de Duitse webshop en heb inmiddels weer een nieuwe gekocht en die werkte gelijk na installatie perfect.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Ter test heb ik alles nogmaals overgezet naar de reeds geresette a52 en daarop werken de stemopdrachten perfect.

Daarna heb ik ook de s24 ultra terug gereset naar fabrieks instellingen en via de cloud een a52 backup van 14 mei terug gezet pp de ultra. Echter nog altijd krijg ik de foutmelding na het doorlopen van de voicematch instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucker
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb precies hetzelfde, er schijnen meer mensen last van te hebben ik Google me een ongeluk maar nog geen oplossing gevonden. Meldingen voor assistent zijn geblokkeerd, dat schijnt de oorzaak te zijn. Hopelijk opgelost met een volgende update van assistent of Google...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Ik heb het toestel geretourneerd naar de Duitse webshop en heb inmiddels weer een nieuwe gekocht en die werkte gelijk na installatie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamegotchi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-05 13:04
Ik heb dit met de S23 gehad.

Volgens mij heb ik toen de locatie in google op nederland gezet.

iRacing Profiel