Internet in werkplaats. Mesh of repeaters?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neogeo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 07:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Internet oplossing voor in de werkplaats
Wat is de juiste en beste oplossing?

Wat is je budget?
500

Fritz ivm er ook een modem er al van is
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Ik wil graag een oplossing voor een werkplaats die naast het huis staat. Wifi en bekabeld. Maar na lang zoeken en speuren kom ik er niet uit wat het beste is.

Ik heb power over internet geprobeerd maar de werkplaats heeft een andere groep dus krijg geen signaal.

In huis kan er een kabel getrokken worden naar uiterste hoek die het dichtstbij de werkplaats is.

De afstand tussen die hoek en werkplaats is 25 meter.

Kabel daar naar toe trekken is geen optie.

Er komt een camera systeem achter die alleen online is om een x op te kijken. Verder een laptop en pc.

Dus afstanden zijn. Modem naar uiterste hoek huis is 35 meter. Naar werkplaat 25 meter.

Wie heeft voor mij de juiste oplossing zodat er verbinding is in de werkplaats?

Alvast bedankt voor alle reacties en hulp! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 11:08
Ik zou in dit geval een “point to point” wifi verbinding als oplossing aandragen.

Bijvoorbeeld uitvoering: TP-Link EAP211-Bridge KIT

Gaat tot 1km met vrij zicht dus lijkt mij 35m + 25m geen probleem.

Zie wifishop voor meer informatie. Deze winkel staat niet in de pricewatch.

[ Voor 22% gewijzigd door Djarune op 16-05-2024 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neogeo
Bedankt voor je reactie! Dat moet dan geen probleem zijn maar kan ik deze gewoon met kabel aansluiten op de huidige modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neogeo
Andere vraag wat ik niet kan vinden. Het station is ook meteen een wifi punt toch? Of zend deze alleen een draadloze verbinding en moet ik op het eindstation nog een wifi punt maken door middel van router of accespoint?