Vanmorgen, zonder helemaal nadenken, heb ik mijn verwarmingssysteem leeggemaakt om een radiator af te doppen. Nu dat het warmer is, heb ik de verwarming niet nodig, maar warm water wel!
Ik lees in de gebruikershandleiding voor de ketel, een Remeha Tzerra, hoe ik het systeem bijvullen, maar ik kan nergens de vulkraan vinden (p 67, stap 9).
Volgens twee loodgieters (per whatsapp) is het echt een niet-standaard installatie. Ik zie wel een kraan voor de wasmachine, maar die kraan is ook aan de ketel verbonden.
Volgens de handleiding zou dit niet zo ingewikkeld moeten zijn om dit te doen. Maar ik kan de leidingen (zie fotos) niet begrijpen/"lezen" om de klus te voltooien. Ik kan zelf een paar dagen wachten om een loodgieter, maar mijn partner zou niet blij zijn met het feit dat er geen warm water voor douches is.
Kan iemand de leidingen en kranen hier begrijpen?
:strip_exif()/f/image/eZonCK4btqWxAacuPk3xYXRU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Jqq5hs9iTWsIxW6ERDCpOMR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5m6tzRlkS4ovKFqHDeMGhteR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HyH8B6PXGhawWzKUj0JL4pLm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik lees in de gebruikershandleiding voor de ketel, een Remeha Tzerra, hoe ik het systeem bijvullen, maar ik kan nergens de vulkraan vinden (p 67, stap 9).
Volgens twee loodgieters (per whatsapp) is het echt een niet-standaard installatie. Ik zie wel een kraan voor de wasmachine, maar die kraan is ook aan de ketel verbonden.
Volgens de handleiding zou dit niet zo ingewikkeld moeten zijn om dit te doen. Maar ik kan de leidingen (zie fotos) niet begrijpen/"lezen" om de klus te voltooien. Ik kan zelf een paar dagen wachten om een loodgieter, maar mijn partner zou niet blij zijn met het feit dat er geen warm water voor douches is.
Kan iemand de leidingen en kranen hier begrijpen?
:strip_exif()/f/image/eZonCK4btqWxAacuPk3xYXRU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Jqq5hs9iTWsIxW6ERDCpOMR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5m6tzRlkS4ovKFqHDeMGhteR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HyH8B6PXGhawWzKUj0JL4pLm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XuPwx6Cr2CkhnBOncEYZBIoY.jpg?f=fotoalbum_large)