Wij zijn opzoek naar een nieuwe auto. We rijden op dit moment een Skoda Fabia uit 2007 en deze is op. Ik heb voorheen altijd lease gereden, maar sinds vorig jaar nieuwe werkgever en ga met de trein naar het werk.
Wij hebben 2 kinderen, een van 4 jaar en een van 3 maanden, mogelijk komt er nog een derde bij.
Pakket van eissen
- Budget max 20k
- Minimaal 110pk
- Hond + 3 kinderen moeten mee kunnen
- Voldoende ruimte, ook wanneer de kinderen een paar jaar ouder zijn
- Ruime kofferruimte ivm hond, kinderwagen
- Niet ouder dan 2017
- Voorkeur voor Japans of Koreaans
- Geen Franse auto
Nice to have
- Automaat
- Hybride
- Trekhaak
Ik heb een voorkeur voor Toyota ivm betrouwbaarheid. Hoewel ik de besturing van de Toyota's en Lexus'en, waarin ik heb gereden, niet briljant vind denk ik dat ik daar wel mee kan leven.
De Prius(+) valt af vanwege de prijs, bizar hoe duur deze tweedehands zijn. De Auris valt af omdat deze achterin blijkbaar te krap is.
Wij hebben nu ons oog laten vallen op een Toyota Corolla TS. Ik ben benieuwd of deze ruimer is dan de Auris.
Een alternatief is een Hyundai i30, deze zijn volgens mij ook zeer betrouwbaar, maar qua prijs een stuk aantrekkelijker.
Zijn er mensen met alternatieven of tips betreffende Corolla's of i30's waar ik op moet letten?
Wij hebben 2 kinderen, een van 4 jaar en een van 3 maanden, mogelijk komt er nog een derde bij.
Pakket van eissen
- Budget max 20k
- Minimaal 110pk
- Hond + 3 kinderen moeten mee kunnen
- Voldoende ruimte, ook wanneer de kinderen een paar jaar ouder zijn
- Ruime kofferruimte ivm hond, kinderwagen
- Niet ouder dan 2017
- Voorkeur voor Japans of Koreaans
- Geen Franse auto
Nice to have
- Automaat
- Hybride
- Trekhaak
Ik heb een voorkeur voor Toyota ivm betrouwbaarheid. Hoewel ik de besturing van de Toyota's en Lexus'en, waarin ik heb gereden, niet briljant vind denk ik dat ik daar wel mee kan leven.
De Prius(+) valt af vanwege de prijs, bizar hoe duur deze tweedehands zijn. De Auris valt af omdat deze achterin blijkbaar te krap is.
Wij hebben nu ons oog laten vallen op een Toyota Corolla TS. Ik ben benieuwd of deze ruimer is dan de Auris.
Een alternatief is een Hyundai i30, deze zijn volgens mij ook zeer betrouwbaar, maar qua prijs een stuk aantrekkelijker.
Zijn er mensen met alternatieven of tips betreffende Corolla's of i30's waar ik op moet letten?