Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe game pc bouwen, en deze keer met een doorzichtige zijkant en wat RGB elementen zodat het een echte eye catcher wordt. Verder is het doel om op 1440p te kunnen gamen, en dan vooral Total War titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kostprijs is rond de €1000,- Ik wil zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een beeldscherm: gigabyte-m27q. Ook heb ik al ssd's die ik van mijn huidige systeem mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder. Ik heb expres geen koeling toegevoegd, want die zit al bij de cpu en ik wil die niet overklokken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD voor de processor/videokaart. Rest geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat betreft videokaarten vind ik de Sapphire nitro+ veruit de mooiste RGB elementen hebben voor in deze kast. Om ook in het budget te blijven kies ik voor de 7700xt variant. Volgens de benchmarks haalt die rond de 70 fps in de laatste Total War titels, wat voor mij voldoende is.
Ga je overklokken?
Misschien wat undervolten om de hitteproductie te verlagen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grootste zorg is dat alle RGB elementen goed met elkaar kunnen samenwerken. Dit wordt de eerste keer dat ik zoiets bouw. Dus als er mensen met ervaring zijn met deze combinatie van componenten, dan hoor ik het graag!
Ik wil een nieuwe game pc bouwen, en deze keer met een doorzichtige zijkant en wat RGB elementen zodat het een echte eye catcher wordt. Verder is het doel om op 1440p te kunnen gamen, en dan vooral Total War titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kostprijs is rond de €1000,- Ik wil zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een beeldscherm: gigabyte-m27q. Ook heb ik al ssd's die ik van mijn huidige systeem mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder. Ik heb expres geen koeling toegevoegd, want die zit al bij de cpu en ik wil die niet overklokken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD voor de processor/videokaart. Rest geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat betreft videokaarten vind ik de Sapphire nitro+ veruit de mooiste RGB elementen hebben voor in deze kast. Om ook in het budget te blijven kies ik voor de 7700xt variant. Volgens de benchmarks haalt die rond de 70 fps in de laatste Total War titels, wat voor mij voldoende is.
Ga je overklokken?
Misschien wat undervolten om de hitteproductie te verlagen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grootste zorg is dat alle RGB elementen goed met elkaar kunnen samenwerken. Dit wordt de eerste keer dat ik zoiets bouw. Dus als er mensen met ervaring zijn met deze combinatie van componenten, dan hoor ik het graag!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 123,99 | € 123,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | € 129,- | € 129,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 7700 XT 12GB | € 486,- | € 486,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 | € 94,- | € 94,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.015,89 |