Nanoleaf Outdoor String Lights

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:42
Hoi,

Ik heb de Nanoleaf Outdoor String Lights besteld en ik vroeg mij af hoe je zo'n set hoort te monteren?

https://nanoleaf.me/en-EU...-lights/?pack=smarter-kit

Ik wil deze rondom de tuin monteren op de schuttingen. Kan ik die gaatjes gebruiken om de fitting middels een schroef vast te maken aan de schuttingen? Of moet ik perse met hangers werken die ik aan de schutting vast maak? Heeft iemand ervaring met String Lights?

https://www.amazon.nl/Uni...-Nieuwjaar/dp/B0CGCXH8GZ/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCvkhDCWpzCEnvCK7e64N-hREI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/shEdrC8J5vNb08OsFd0Cx2rI.png?f=user_large

Beste antwoord (via turkeyhakan op 16-05-2024 11:40)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:41

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat bepaal je toch lekker zelf? Als er maar iets door dat gat gaat :P

Schroef, spijker, haakje, tie-wrap, vrolijk gekleurd touwtje; het is jouw feestje.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Schroef, spijker, haakje, tie-wrap, vrolijk gekleurd touwtje; het is jouw feestje.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Gizz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:38:

Thanks! Dus ik hoef niet extra haakjes/hangers te kopen en de lamp middels een tie-wrap te bevestigen aan dat gaatje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik bedoel het niet flauw, maar ik begrijp je twijfel niet echt. In je foto omcirkel je het deel waaraan je het ophangt. Dat is een gaatje waar iets doorheen moet. Waarom denk je dat je daar een haak voor nodig hebt en dat een schroef/touwtje/tie-wrap niet kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Gizz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:42:
Ik bedoel het niet flauw, maar ik begrijp je twijfel niet echt. In je foto omcirkel je het deel waaraan je het ophangt. Dat is een gaatje waar iets doorheen moet. Waarom denk je dat je daar een haak voor nodig hebt en dat een schroef/touwtje/tie-wrap niet kan? :)
Omdat ik allerlei video's en foto's heb bekeken, 100% van de mensen had iets aan de schutting of muur opgehangen en vervolgens de lamp middels een tie-wrap vastgemaakt aan het haakje. Vandaar mijn vraag. Ik wil graag voorbereid zijn zodra de lampen er zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als je het met een tie-wrap wil doen moet je natuurlijk wel iets hebben om die tie-wrap op de muur vast te maken. Misschien hadden die mensen niks en hebben ze daarom een haakje geplaatst. Of ze hadden die haakjes al.

Ik zou er niet teveel over nadenken: dit heeft niets met dit specifieke product te maken. Het is gewoon een plastic dingetje met een gat dat opgehangen moet worden en daar zijn duizend-en-een mogelijkheden voor. Het is niet omdat het een Nanoleaf is dat je opeens super specifieke onderdelen nodig hebt om iets door een plastic lipje te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Gizz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:47:
Als je het met een tie-wrap wil doen moet je natuurlijk wel iets hebben om die tie-wrap op de muur vast te maken. Misschien hadden die mensen niks en hebben ze daarom een haakje geplaatst. Of ze hadden die haakjes al.

Ik zou er niet teveel over nadenken: dit heeft niets met dit specifieke product te maken. Het is gewoon een plastic dingetje met een gat dat opgehangen moet worden en daar zijn duizend-en-een mogelijkheden voor. Het is niet omdat het een Nanoleaf is dat je opeens super specifieke onderdelen nodig hebt om iets door een plastic lipje te steken :P
Haha, thanks! Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gaat bevallen hoor! Wij wilden graag Philips Hue, maar dan ben je 3 tot 4 keer zo veel geld kwijt als je de hele tuin belicht wilt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Gizz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:38:

Luchtankers FTW d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
@Gizz zie hier een foto van Nanoleaf zelf. Waarom zouden ze zulke haakjes gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RGDJpVytGC8Hxs_QYv4ueD8M-4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hT14AYmnOcmXat1TCDttIqFK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat kan van alles zijn:
  • Ze hadden al een plek met haakjes voor deze fotoshoot
  • Je haalt de lampjes er weer makkelijk af nadat je klaar bent met de foto's.
  • Het ziet er voor promotiemateriaal veel mooier uit dan tie-wraps
  • Ze creëeren wat afstand van de schutting waardoor het mooier hangt/ rondom straalt. Helpt ook bij het voorlangs de planten gaan links.
  • Etc
Als je echt wil weten wat de reden is voor haakjes op deze specifieke foto, dan moet je ze even mailen. Ik werk niet bij Nanolleaf ;)

Maar nogmaals: het is een gaatje waar iets doorheen moet. Maak je niet zo druk.

[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 17-05-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Gizz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:33:
Dat kan van alles zijn:
  • Ze hadden al een plek met haakjes voor deze fotoshop.
  • Je haalt de lampjes er weer makkelijk af nadat je klaar bent met de foto's.
  • Het ziet er voor promotiemateriaal veel mooier uit dan tie-wraps
  • Ze creëeren wat afstand van de schutting waardoor het mooier hangt/ rondom straalt. Helpt ook bij het voorlangs de planten gaan links.
  • Etc
Als je echt wil weten wat de reden is voor haakjes op deze specifieke foto, dan moet je ze even mailen. Ik werk niet bij Nanolleaf ;)

Maar nogmaals: het is een gaatje waar iets doorheen moet. Maak je niet zo druk.
_/-\o_
Pagina: 1