ik weet dat er een andere kant van de brug staat ergens achteraan (waar de tanks vandaan komen) en uhm verder weet ik niet meer
als je practice gaat doen staan er een hoop !
TIPS AND TRICKS !
nog even voor alle andere mensen gebruik dat kijken nou eens !
sneltoets = W
en shift is ook eruggg makkelijk als je wapen vast hebt en je houd shift in kan je ergens heen lopen en als je shift dan los laat kan je meteen schieten !
met sniper kan je bij ramen naar binnen kijken (sniper mode)
dus selecteer rifle (A) en mik op een raam tot je een icoontje ziet van een raam en een vizier, dan klikken en je kan iederen achter het raam neer knallen.
(mes ligt op dezelfde verdieping als waar de Green Barret gevangen genomen is in een kist gewoon op W drukken en dan op kissie klikken)
(moffe inpakken kan alleen met Green Barret,neerklappen en dan shift klikken op zijn hoofd)
(Thief kan klimmen door ramen en op muren met shift ingedrukt te houden)
(Zapper kan mijnen detecten langs de water kant en die dan oppakken(nadat je ze onschadelijk hebt gemaakt) leg die neer op de brug en over en nergens voordat je met de radio gaat bellen)
(voor je gaat bellen goed voorbereid zijn)
(alle geallieerde in 2 huisen stoppen ieder achter een raam zodat ze of de brug of het pleintje kunnen zien, met de zapper overal mijnen neerleggen(niet te dicht op elkaar) dynamiet ergens neergooien op brug en jezelf van granaten voorzien(liggen in kist)er komen 4 tanks als je belt dus je moet ook 4 dingen hebben die dat ding kunnen opblazen (mijnen,dynamiet,granaten of bazooka) sniper dan neerzetten achter een raam zodat ie over het water heen kijkt en je laatste kogels opmaken aan wat moffen (groepjes)
dan zien de tanks te mollen)
veel succes ik heb em nu al 3 keer uitgespeelt

met alle gozers een keer (meeste gebruiken)
lachen joh alleen de Allied Soldiers gebruiken