Welke virtual reality hardware is dit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oke ik was net de serie Ashley Madison aan het kijken op Netflix. In aflevering 2 komt Joel Eriksson aan het woord waar hij een soort bril met geïntegreerde beeldschermen opdoet. Niet een heel VR systeem enkel een bril met schermpjes waarbij je ook niet geheel bent afgesloten.

Ik ben heel erg benieuwd welke hardware dit is. Weet iemand dit?

Aflevering op Netflix: https://www.netflix.com/watch/81716606?trackId=255824129, Vanaf #5:04 zie je hem de 'bril' gebruiken.

Hieronder een screenshot.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPhoyjoXMi6784-xq0oSQs-rBUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDfeeRcFC8ZA6c4KyVW3ZSXm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Chip. op 15-05-2024 22:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 19:54

rdejongjr

Gnome

adobe after effects?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:08
Dit is toch geen hardware?
Chip. schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 22:28:
Oke ik was net de serie Ashley Madison aan het kijken op Netflix. In aflevering 2 komt Joel Eriksson aan het woord waar hij een soort bril met geïntegreerde beeldschermen opdoet. Niet een heel VR systeem enkel een bril met schermpjes waarbij je ook niet geheel bent afgesloten.

Ik ben heel erg benieuwd welke hardware dit is. Weet iemand dit?

Aflevering op Netflix: https://www.netflix.com/watch/81716606?trackId=255824129, Vanaf #5:04 zie je hem de 'bril' gebruiken.

Hieronder een screenshot.
[Afbeelding]
Lenovo Legion Glasses !

[ Voor 106% gewijzigd door boyette op 16-05-2024 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:08
dat moet het zijn

[ Voor 200% gewijzigd door boyette op 16-05-2024 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ziet er qua model wel anders uit, maar lijkt wel op de functie die ik verwacht bij t type bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Dit is een XREAL Air AR-bril, geen VR-headset. Er zit een kapje overheen om het donker te maken (dus alsof het VR is), maar volwaardig VR is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is inderdaad een Xreal Air2 of Air2 Pro bril. Heb zelf ook een Air2 Pro. Je hebt inmiddels ook de Ultra versie die ook echte volledige AR integratie heeft, vergelijkbaar met die Apple bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname999
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01-08 23:50
Seth_Chaos schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:57:
Is inderdaad een Xreal Air2 of Air2 Pro bril. Heb zelf ook een Air2 Pro. Je hebt inmiddels ook de Ultra versie die ook echte volledige AR integratie heeft, vergelijkbaar met die Apple bril.
En wat vind je er van? Ik zit al een heel tijd te twijfelen of ik de Air2 Pro ga kopen. Ik wil hem met m'n Macbook gebruiken om remote mee te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
nickname999 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:01:
[...]

En wat vind je er van? Ik zit al een heel tijd te twijfelen of ik de Air2 Pro ga kopen. Ik wil hem met m'n Macbook gebruiken om remote mee te kunnen werken.
Voor werk vindt ik het vreselijk. Alleen het absolute midden is scherp. De randen zijn licht blurry. Prima om lekker tv mee te kijken, of een film of serie. Gamen is ook wel prettig. Al is de resolutie wat laag voor strategie games. Mede ook omdat de randen waar juist de GUI in te zien is onscherp is. Voor werk zou ik het niet gebruiken. Het kan, maar vrolijk zal je er niet van worden. Nee dan is het beter te wachten op een nieuwer model met een grotere kijkhoek en een veel hogere resolutie. Want met werk staat de tekst niet precies in het midden van je scherm. Je ogen proberen alles aan de randen scherp te stellen maar dat lukt niet. Na een paar uur heb je pijn in je ogen.

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 01-12-2024 20:16 ]

Pagina: 1