Hoi allemaal,
Door nieuw beleid van mijn werk, mag ik geen eigen software meer op mijn werklaptop zetten. Daardoor moet ik voor het eerst in jaren weer zelf aan de knutsel.
Ik wil een desktop PC bouwen voor mijn Digital Audio Workstation (DAW). Ik gebruik vooral VST-instrumenten. Volgens de uitleg van FL Studio moet ik vooral voor Single Thread Speed gaan en heb ik niet veel cores nodig en ook is 16 GB werkgeheugen genoeg.
Ik zal hem zelf in elkaar zetten voor max €900,-
Het enige wat ik al heb is een externe audio-interface (Focusrite) die via USB werkt.
Overklokken wil ik wel kunnen doen als dat nodig blijkt te zijn.
Het zou top zijn als er iemand is die toevallig ook van alles weet van DAWs en PCs en die nog wat advies heeft! Maar ik ben ook benieuwd of dit in de basis al een goede pc kan worden?
Hieronder alvast mijn wishlist!
Door nieuw beleid van mijn werk, mag ik geen eigen software meer op mijn werklaptop zetten. Daardoor moet ik voor het eerst in jaren weer zelf aan de knutsel.
Ik wil een desktop PC bouwen voor mijn Digital Audio Workstation (DAW). Ik gebruik vooral VST-instrumenten. Volgens de uitleg van FL Studio moet ik vooral voor Single Thread Speed gaan en heb ik niet veel cores nodig en ook is 16 GB werkgeheugen genoeg.
Ik zal hem zelf in elkaar zetten voor max €900,-
Het enige wat ik al heb is een externe audio-interface (Focusrite) die via USB werkt.
Overklokken wil ik wel kunnen doen als dat nodig blijkt te zijn.
Het zou top zijn als er iemand is die toevallig ook van alles weet van DAWs en PCs en die nog wat advies heeft! Maar ik ben ook benieuwd of dit in de basis al een goede pc kan worden?
Hieronder alvast mijn wishlist!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 304,99 | € 304,99 |
1 | Moederborden | MSI B760 GAMING PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
1 | Behuizingen | Aerocool Quantum Mesh (Includes 12cm FRGB Fan x 3) | € 49,28 | € 49,28 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | Silverstone DA750 Gold | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 53,90 | € 53,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 776,52 |