Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Kan je duidelijk zien dat je 'm gesloopt hebt dan? Stuur 'm eens naar Asus.Op maandag 10 september 2001 08:27 schreef The_Greater het volgende:
Hier bij meld ik bij deze gelegenheid dat mijn mobo het niet meer lang zal leven.Ik heb hem namelijk een beetje mishandeld. Namelijk onder het opstarten mijn verwisselbare HD er uit gehaald. En sinds dien hij zeer instabiel en boot steeds opnieuw.
Verwijderd
Kan dat gewoon? Ik heb wel eens gehad dat de diskette kabel op half 7 hing en dat ie nadat ik 'm aanduwde gewoon weer werkte, maar nooit bij nagedacht dat het gewoon kon.Op maandag 10 september 2001 08:34 schreef a3konijn het volgende:
Dit vind ik raar, want onder linux (en onder w2k trouwens ook) trek ik er wel eens een cd-rom van tussen. (Ik heb ook een A7V) Onder linux zijn deze devices nl. hot-swappable. En dat leverde tot nu toe nooit problemen op. Je moet echter wel opletten dat je de voeding er in éen vloeiende beweging uittrekt, anders reset je pc zich.
Als ik in WinXP komt er na 1 a 2 min een blauw scherm en reboot. Iets met ASPI.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
En klok t mobo eens terug als je m over hebt geklokt.
Op welke controller hing de schijf?
Promise of Via?
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
hehe, Ik heb eens een diskettestation aangesloten terwijl de pc aanstond, en toen is de voeding doorgebrand (zo te ruiken)Op maandag 10 september 2001 08:44 schreef shorty151 het volgende:
[..]
Kan dat gewoon? Ik heb wel eens gehad dat de diskette kabel op half 7 hing en dat ie nadat ik 'm aanduwde gewoon weer werkte, maar nooit bij nagedacht dat het gewoon kon.
waarschijnlijk kan het met de flatkabels wel, met de voeding niet
Succes
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Vaag. Ik heb al verschillende keren een diskettedriver losgekoppeld en aangesloten onder windows en is altijd nog goed gegaan..Op maandag 10 september 2001 15:44 schreef Saus het volgende:
[..]
hehe, Ik heb eens een diskettestation aangesloten terwijl de pc aanstond, en toen is de voeding doorgebrand (zo te ruiken)
waarschijnlijk kan het met de flatkabels wel, met de voeding niet
conclusie -> Terug naar de shop!
Kunt altijd nog terug naar de winkel gaan.
Geen inspiratie
| A7V133 ||
| 01-01-2001 ||
| to ||
| 08-09-2001 |/
--------------------------
ik zat in dos-modus? misschien dat dat iets veranderd (net een format gedaan toen)Op maandag 10 september 2001 15:48 schreef InterCC het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb al verschillende keren een diskettedriver losgekoppeld en aangesloten onder windows en is altijd nog goed gegaan..
en ik stak de voedingskabel erop, dus niet de flatkabels
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Gelukkig is hij al weer naar de Pc shop. Ik zie wel wat het probleem is.
bestaat niet, de A7V heeft wel versie 1008Op woensdag 12 september 2001 23:40 schreef Hubert het volgende:
a7v133 bios 1008waarow??
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Dus ff de core
AMD Athlon Tm
A1100AMS3B
AFVA 0051ACPW
94263261183
(M)(C) 1999 AMD
RIP
Maar bij mij is het dat er eigenlijke een heel klein beetje afgebrokkeld is. Jammer dat ik geen camera heb.
Dus ff de core
AMD Athlon TM
A1100AMS3B
AFVA 0051ACPW
94263261183
(M)(C) 1999 AMD
Gelukkig heb ik er met 80.000
O, met de bios versie klopt wel. het is een alleen maar voor een A7V. Maar ja. Ik heb wel de KT133. Maarja zoveel weet ik er van.
heb al zo vaak een hd of een ander apparaat (zelfs een keer pci!) in en uitgeplugd met de PC aan, en nog nooit geen problemen gehad met de PC... behalve 1 keer met een opgeblazen LPT1 poort ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Dat is een belachelijke uitleg. Jouw hardware is voor geen meter hot swapable, ongeacht je OS dat je erop zet. Wat jij verteld is misdadig, want na jouw leugens hier hebben misschien nog mensen dat geprobeerd, met opgeblazen IDE controllers of devices tot gevolg.Op maandag 10 september 2001 08:34 schreef a3konijn het volgende:
Dit vind ik raar, want onder linux (en onder w2k trouwens ook) trek ik er wel eens een cd-rom van tussen. (Ik heb ook een A7V) Onder linux zijn deze devices nl. hot-swappable. En dat leverde tot nu toe nooit problemen op. Je moet echter wel opletten dat je de voeding er in éen vloeiende beweging uittrekt, anders reset je pc zich.
En jij noemt je een ervaren gebruiker... djeezes...
1400 / 133 = 10.5
Maar ik heb hier een FSB van 100 dus ->
10.5 * 100 = 1050... En daar liep hij ook op.
Jammer... anders had de 1.4 genomen.
Gelukkig niet zo duur
Op maandag 17 september 2001 15:28 schreef The_Greater het volgende:
Dinsdag een nieuwe AMD 1.2Ghz met een FSB van 200
Gelukkig niet zo duur... 280 Piek.
Verwijderd
Op de TD van het bedrijf waar ik nu stageloop gebeurt dit regelmatig. PCI devices maar ook HDD, FDD en cd-rom-spelers die gewoon als windows opgestart is eruit worden getrokken, gevolg win2k pro zwaar instabiel maar voor zover ik weet nog geen hardware stukgegaan.Op vrijdag 14 september 2001 13:19 schreef xenoke het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke uitleg. Jouw hardware is voor geen meter hot swapable, ongeacht je OS dat je erop zet. Wat jij verteld is misdadig, want na jouw leugens hier hebben misschien nog mensen dat geprobeerd, met opgeblazen IDE controllers of devices tot gevolg.
En jij noemt je een ervaren gebruiker... djeezes...
Als je je voeding maar in een vloeiende beweging (zonder vonken enzo) eruittrekt gaat het meestal goed.Op maandag 17 september 2001 15:43 schreef roys het volgende:
[..]
Op de TD van het bedrijf waar ik nu stageloop gebeurt dit regelmatig. PCI devices maar ook HDD, FDD en cd-rom-spelers die gewoon als windows opgestart is eruit worden getrokken, gevolg win2k pro zwaar instabiel maar voor zover ik weet nog geen hardware stukgegaan.
En als je er weer een HD bijhangt, krijg je in windows keurig een melding dat hij een HD heeft gevonden.
PCI kaarten heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Lijkt me een wat riskantere zaak.
Leef lekker in het nu, er is niks anders

Duidelijk tezien is dat de linkse hoekjes en boven aan de core afgebrokkeld is.
Maar deze heef mijn Alpha 6035 koelblok niet overleefd.
Die Rubbertjes zijn er wel afgehaald, maar dat is in de winkel gebeurd. Zo doende is mijn koeler gekanteld toen ik hem weer opnieuw opzette. Maarja, de gerantie verviel dan toch nog. Want ik heb haar kapot gemaakt.
Het ergste is dat ik haar in januari gekocht heb.
Toen koste ze nog 700 piek.