Smart lichtbron zonder stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDK
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-05-2024
Mijn vraag
Ik heb sinds kort een lamp en hier wil ik een smartlamp in doen. Alleen is er een kleine uitdaging, de lamp staat namelijk niet in de buurt van een stopcontact en met een verlengsnoer werken lukt ook niet door hoe de ruimte ingedeeld is.
Weet er iemand of er een systeem is waarbij ik toch gebruik kan maken van de lamp, zonder dat de stekker in het stopcontact moet zitten. Het liefst een smartlamp zodat ik het via mijn telefoon kan bedienen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment gebruik ik LSC home system van de Action, bij dit systeem lukt het niet, mocht het bij een ander systeem wel lukken dan ben ik bereid om mijn huidige lampen te vervangen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 18:37
Werkt de lamp dan op batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:19

Rmg

https://www.amazon.nl/-/e...y-Emergency/dp/B0C4XPJDWT asjeblieft een lamp met e27 fitting en een batterij, en smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDK
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-05-2024
Nee, de lamp zelf heeft een stekker die in het stopcontact gaat. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om toch van de lamp gebruik te maken als de stekker niet in het stopcontact zit. En het liefst te kunnen aan/uitzetten via een app

[ Voor 12% gewijzigd door LDK op 15-05-2024 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je vraag klinkt een beetje verwarrend, maar je zoekt een 230V powerbank ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Het lijkt mij vrij logisch dat een lamp welke afhankelijk is van netstroom om te functioneren, niet gaat functioneren zonder netstroom.

Zoek naar iets met een batterij, er zijn tonnen Zigbee lampjes op batterij te krijgen. Maar verwacht daar geen ruimte mee te kunnen verlichten zoals dat een reguliere lamp kan.

Is een stroomkabel trekken geen optie, bijvoorbeeld via een kabelgoot langs de muur?
Als je het 'lomp' wil aanpakken druk je er een UPS of iets in die trant tussen. >:) :+

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2024 13:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1