iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Je weet zeker dat de kraak niet vanuit je telefoon komt? Heeft een andere telefoon ook die kraak tijdens gesprekken?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Misschien was ik wat onvolledig: het is bij verschillende bronnen: DAB+, FM, Bluetooth, bekabeld via CarPlay, dus dat is ook al uitgesloten.True schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:10:
Meestal is een kraak in het geluid van een auto dat het geluid een keer (veel) te hard gestaan heeft, dat is volgens mij niet op te lossen. Je kunt proberen de accu een nachtje los te halen en anders wordt het bedrading napluizen.
Je weet zeker dat de kraak niet vanuit je telefoon komt? Heeft een andere telefoon ook die kraak tijdens gesprekken?
Qua te hard staan kan ik me voorstellen, ook over nagedacht, maar ik heb het volume nog nooit op maximaal of hoger dan de helft gezet. Kabels napluizen wordt natuurlijk een dingetje, dan moet alles open vrees ik. Dan laat ik het liever aan de garage over.
De accu een nacht los halen heeft geen consequenties verder?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ik verwacht dat instellingen e.d. gewoon in een flashgeheugen worden weggeschreven in een auto uit 2017.THE_BASE schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:12:
[...]
Misschien was ik wat onvolledig: het is bij verschillende bronnen: DAB+, FM, Bluetooth, bekabeld via CarPlay, dus dat is ook al uitgesloten.
Qua te hard staan kan ik me voorstellen, ook over nagedacht, maar ik heb het volume nog nooit op maximaal of hoger dan de helft gezet. Kabels napluizen wordt natuurlijk een dingetje, dan moet alles open vrees ik. Dan laat ik het liever aan de garage over.
Gezien het geen urgent probleem is, kun je ook gewoon even een dag of twee wachten op andere reacties die mijn aanbeveling wellicht volledig ontkrachten.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dat vind ik dus heel lastig beoordelen, mijn wederhelft hoor het niet. Ik ben nogal een audiofiel, dus ik hoor het direct. Ik zal mijn oor te luisteren leggen bij elke speaker, maar kon dat niet direct horen.RemcoDelft schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:17:
Hebben alle speakers het? Ik heb ooit 1 speaker vervangen (ebay UK) en het probleem was weg.
@True, hierbij de ontkrachtingTHE_BASE schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:12:
[...]
Dat kan wel consequenties hebben. Vaak zit er (inbraak)beveiliging op en moet je het mediasysteem weer ontgrendelen met een code. Als het allemaal origineel Ford spul is (wat bij een 2017 model vast het geval is), is dat denk ik niet zo'n probleem. Dat kun je via de dealer die code wel regelen. Mijn Audi A3 uit 2011 had een aftermarket systeem ingebouwd. Die moest ook van de accu af bij de garage en ook die moest ontgrendeld worden met een code. Dat was niet meer via de dealer/fabrikant te achterhalen helaas. Via een omweg, door als een ware hacker in de bios van dat ding te prutsen kon ik de code achterhalen. Anders was het gewoon een nieuw systeem kopen.
Ik zou iig checken of jouw systeem een dergelijke beveiliging heeft en of je die code op voorhand hebt/kunt krijgen, voordat je het systeem loskoppelt van de accu.
[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 15-05-2024 12:50 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zet de zaklamp eens op je luidsprekerroosters zou ik zeggen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)