Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-06 13:25
Ik heb tot op afgelopen zondag een Samsung S9 gebruikt. Oud en nu echt versleten want het scherm blijft zwart met groen strepen. Kortom: opperdepop.

Nu zit ik met de volgende vragen:

1. Hoe kan ik de telefoon leegmaken/resetten. In deze status is hij niet te gebruiken (kapot/zwart scherm), dus ook niet te resetten.
Zelf dacht ik aan de optie om hem op een laptop te verbinden en dan proberen de telefoon te bedienen via de laptop. En dan alles te verwijderen/resetten. Heb daar geen ervaring mee. Iemand wel? Er staat Android 10 op de S9 en ik werk met Windows 10 en op andere pc Windows 11.

2. Na uitvoer van stap 1: wat kan ik het beste doen met de geresette telefoon? Natuurlijk veel waardevolle grondstoffen etc, erin en ik wil deze duurzaam af laten voeren. Wat is het beste, welke opties zijn er?

Dank voor de reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

1) Mocht je toevallig de Device Manager hebben ingeschakeld (dat je op afstand kunt zien waar jij je toestel hebt), dan kan je deze ook 'remote' wipen. Wel zorgen dat het toestel aan staat.

Wil je data overzetten, dan zou je dat inderdaad via USB kunnen doen (en hopen dat ie als toestel of schijf wordt herkend).

2) Wegbrengen naar de milieustraat :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad