HELLUPPPP

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb me geregged.. mijn koe graast alleen 1 probleem.. IK KRIJG GEEN MAIL en er wordt niet ge-update! (betekend dat ik niet bij DPC kan)

Maaaaaaaaaar.... ik graas wel op energy.keyserver.org
Dus ik doe wel mee voor dpc.. WIE HELPT MIJ? (ben bezig met school netwerk te pakken :P mzzl

Verwijderd

je moet eerst wat blokkies flushen, dan een dag wachten.

daarna zal je waarschijnlijk in de stats van d-net voorkomen en kan je ook DPC joinen.

dus ff geduld denk ik.

ps. welkom :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:51

NightBird

DPC-Crew Coding
Op maandag 10 september 2001 07:57 schreef altec het volgende:
Ik heb me geregged.. mijn koe graast alleen 1 probleem.. IK KRIJG GEEN MAIL en er wordt niet ge-update! (betekend dat ik niet bij DPC kan)

Maaaaaaaaaar.... ik graas wel op energy.keyserver.org
Dus ik doe wel mee voor dpc.. WIE HELPT MIJ? (ben bezig met school netwerk te pakken :P mzzl
Je krijgt ook niet automatisch een mailtje, dat denken wel meer mensen.
1) Je moet zorgen dat je eerst wat blocks flusht (dat lijkt er wel op, als ik op energy.keyserver.org kijk).
2) vervolgens moet je wachten tot er een statsrun is geweest, dat is normaal elke nacht, zodat je in de loop van de ochtend je resultaten ziet. Nu is er een probleem, en is er nog geen statsrun van afgelopen nacht geweest. Als je naar http://stats.distributed.net/rc5-64/psearch.php3?st=altec@isgek.nl gaat zie je normaal je eigen stats, maar nu is nog niet verwerkt dat je een nieuw lid bent (snap je? ;))
3) Je klikt onderaan je eigen statspage (die er nog niet is) op een knoppie met 'Please email me my password' en dan krijg je pas je password opgestuurd.
4) je gaat naar http://stats.distributed.net/pedit.php3 en logt in met je mailadres en je password, en daar kan je je naam veranderen, en kan je je ook lid laten maken van de DPC. Ook kan je daar je land invullen, DOEN! :)

Succes

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
yo bedankt! en ik zal kijken wat er van komt en ik zopek weel ff vedrer!