Hallo Mede-tweakers,
Ik heb nu enkele jaren 3.0 systeem en ben er heel content mee maar wil hier graag een subwoofer aan toevoegen. Nu zat ik zelf te denken om kleine fragmenten van films die ik heb te knippen en deze te gebruiken tijdens het testen van de subwoofer.
Nu was mijn vraag, heeft iemand dit al gedaan en zo ja wat heb je gebruikt om dit te kunnen bewerkstellen zonder verlies van kwaliteit? En welke scene's en/of nummers gebruiken jullie nog meer om bijv. vloerstaanders, bookshelves of subwoofers te testen voor jullie Hi-Fi setup?
Ik had deze scenes in gedachten:
1. Edge of Tomorrow (Intro)
2. Ready Player One (bom scene & race scene)
3. Pacific Rim (Haven gevecht tussen Gypsy Danger en Kaiju)
4. Super-8 (trein crash scene)
5. Interstellar (zwart gat scene)
Ik had deze nummers in gedachten:
1. Billie Eilish - Bad Guy
2. Fat Larry's Band - Act Like You Know
3. Beethoven - 5th symphony
4. The Crusaders - Street Life
5. King Crimson - Starless
6. Coolio - Gangsta's Paradise
7. Nas - The Message
8. Trevor Jones - Promentory (Last of The Mohicans)
9. Childish Gambino - II. Earth: The Oldest Computer
Zijn er nog scene's en of nummers die ik toe zou moeten voegen aan mijn test repertoire dan hoor ik dit graag nartuurlijk, want additionele scene's en nummers worden ten zeerste gewaardeerd!!!
Hoor graag van jullie.
Ik heb nu enkele jaren 3.0 systeem en ben er heel content mee maar wil hier graag een subwoofer aan toevoegen. Nu zat ik zelf te denken om kleine fragmenten van films die ik heb te knippen en deze te gebruiken tijdens het testen van de subwoofer.
Nu was mijn vraag, heeft iemand dit al gedaan en zo ja wat heb je gebruikt om dit te kunnen bewerkstellen zonder verlies van kwaliteit? En welke scene's en/of nummers gebruiken jullie nog meer om bijv. vloerstaanders, bookshelves of subwoofers te testen voor jullie Hi-Fi setup?
Ik had deze scenes in gedachten:
1. Edge of Tomorrow (Intro)
2. Ready Player One (bom scene & race scene)
3. Pacific Rim (Haven gevecht tussen Gypsy Danger en Kaiju)
4. Super-8 (trein crash scene)
5. Interstellar (zwart gat scene)
Ik had deze nummers in gedachten:
1. Billie Eilish - Bad Guy
2. Fat Larry's Band - Act Like You Know
3. Beethoven - 5th symphony
4. The Crusaders - Street Life
5. King Crimson - Starless
6. Coolio - Gangsta's Paradise
7. Nas - The Message
8. Trevor Jones - Promentory (Last of The Mohicans)
9. Childish Gambino - II. Earth: The Oldest Computer
Zijn er nog scene's en of nummers die ik toe zou moeten voegen aan mijn test repertoire dan hoor ik dit graag nartuurlijk, want additionele scene's en nummers worden ten zeerste gewaardeerd!!!
Hoor graag van jullie.
[ Voor 4% gewijzigd door choastech op 15-05-2024 10:25 ]