Advies gevraagd - Elektrisch Hoekbureau

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AschVenture
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 18:18
Hoihoi,

Mijn thuiswerkruimte heeft een upgrade nodig en ik merk dat mijn huidige bureau (IKEA Rodulf) te klein wordt, en daarnaast is dit bureaublad niet stevig genoeg.

Ik heb een nieuw bureau (hoekbureau) nodig, maar na een hoop google pogingen kom ik niet op een passend resultaat. Dus wordt het waarschijnlijk zelf wat knutselen, met 2 linkerhanden, maar wellicht met jullie advies komt er wat moois uit.

Wat ik zoek?
Een elektrisch verstelbaar hoekbureau (sta-zit) waarvan de lange zijde 200x80 is, en de kortere zijde 180x80 cm. Het bureaublad moet stevig zijn aangezien ik er een monitorarm aan bevestig met daaraan 3 monitoren van tenminste 27 inch. Het blad van mijn huidige bureau vond dit niet tof en is al extra ondersteund met n dubbel bureaublad.

Wat is het budget?
Ik heb niet echt een budget bedacht maar ik gok dat het tussen de 1000 - 1500 uit komt. Maar hier is wel ruimte in. En als het goedkoper kan is dat natuurlijk alleen maar mooi.

Aandachtspunten
Ik gebruik het bureau als werkplek waar ik zo'n 40-60 uur per week doorbreng. Naast thuiswerken (met een desktop PC en laptop) gebruik ik het ook om te gamen met mijn eigen desktop en laptop. De draagkracht van het bureau zijn daarom belangrijk.

Als er nog andere dingen zijn waar ik op zou moeten letten hoor ik het graag. Ik heb hier geen kaas van gegeten dus hoop dat jullie ervaringen en tips kunnen delen.