Docking station en muurbeugels advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Topicstarter
Ik heb momenteel op mijn bureau;
- Een Macbook Pro (prive en andere klanten) (USB-C)
- Een Windows laptop (via werkgever) (HDMI / USB-C)
- Een Playstation 4 (HDMI)
- PC (Displayport / USB-C / USB)
- Odessy G7 27 inch

Ik zit nu telkens te hannesen met het wisselen van kabel. De HDMI wissel ik tussen de Windows laptop en Playstation en via een adapter met de MacBook.

De PC gebruikt de andere monitor ingang voor Display port.

Ik zou graag willen uitbreiden met een tweede monitor en allebei tegen de muur plaatsen. Dan zou ik deze graag samen willen aansluiten op een soort van dockingstation waarmee ik makkelijk kan wisselen tussen de apparaten, die dan allemaal aangesloten zijn.

Hebben jullie advies voor;
- Een tweede scherm? Ik vind de brightness van de Odessy niet fantastisch voor gamen. Ik heb een 4070ti kaart in de PC dus 244hz / 4k moet voor de meeste spellen wel haalbaar zijn.
- Een dockingstation waar alles op aangesloten kan worden
- Muurbeugels waarbij de huidige en toekomstige monitor aan de muur bevestigd kunnen worden. Liever niet aan het bureau, dat is een IKEA bureau met pershout.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:43
Geen antwoord op je vraag, maar ik heb 2x 28” Samsung UHD aan een IKEA Trotten 160x80 blad bevestigd met een beugel. Geen probleem. Qua druk en treksterkte is pershout prima. Enkel puntlasten zijn een probleem. Je moet bijvoorbeeld niet met een pen op het blad slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 23:42
Je zoekt geen dockingstation, maar een KVM switch.