Mijn vraag
Ik heb een Gaming PC die ik zelf in elkaar heb gezet de kast Onderdelen zijn
GPU - Sapphire Nitro+ RX 5700 XT
MOBO - MSI B450 Tomahawk MAX
CPU - AMD Ryzen 7 7800X
Kast - NZXT H500
Opslag - 3x SSD achterkant 870x2 970x1
CPU Cooler - Scythe Mugen 5 PCGH Edition
RAM - 2x 16GB (32gb)
PSU - Be Quiet Straight Power 11 Gold 750w
----------------------------------------------------------------
Mijn vraag is zoals de titel is. Ik moet helaas ( het is geen ramp ) naar spanje tijdelijk ivm er geen huur woning meer is en ik hier uit moet. Maar ik vind de pc in de camper beetje link met bewegen van het voertuig over hobbels etc. ivm Video kaart gpu cpu etc.
Wat kan ik hier het beste op doen? Ik heb instapack gezien en heb er aantal op meerdere websites gezien heb 1 info video van die variant gezien van JazyTwoCents. Weten jullie wat ik hier het beste kan doen nu? Sinds ik ruime 3-4 maanden daar zit.. ik heb niet lang de tijd meer helaas.
Mvg Joe
Ik heb een Gaming PC die ik zelf in elkaar heb gezet de kast Onderdelen zijn
GPU - Sapphire Nitro+ RX 5700 XT
MOBO - MSI B450 Tomahawk MAX
CPU - AMD Ryzen 7 7800X
Kast - NZXT H500
Opslag - 3x SSD achterkant 870x2 970x1
CPU Cooler - Scythe Mugen 5 PCGH Edition
RAM - 2x 16GB (32gb)
PSU - Be Quiet Straight Power 11 Gold 750w
----------------------------------------------------------------
Mijn vraag is zoals de titel is. Ik moet helaas ( het is geen ramp ) naar spanje tijdelijk ivm er geen huur woning meer is en ik hier uit moet. Maar ik vind de pc in de camper beetje link met bewegen van het voertuig over hobbels etc. ivm Video kaart gpu cpu etc.
Wat kan ik hier het beste op doen? Ik heb instapack gezien en heb er aantal op meerdere websites gezien heb 1 info video van die variant gezien van JazyTwoCents. Weten jullie wat ik hier het beste kan doen nu? Sinds ik ruime 3-4 maanden daar zit.. ik heb niet lang de tijd meer helaas.
Mvg Joe