WPF Foutmelding InitializeComponent

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06-05 20:35
Hallo,

Ik werk met vb.net (2019) wpf maar ik krijg een foutmelding.

InitializeComponent is not declared

Ik heb op internet gezocht maar een oplossing hiervan kan ik niet vinden.

Wat software ik gebruik Visual Studio 2019 met Framework 4.81

Het maakt niet uit welke versie je hebt. De vervelend rode lijntjes zijn er dan ook.

Maar je open VS2019 en die rode lijntjes kunnen er dan zijn. Die is geen programmeer fout.
Dit is een fout in de designer en afkijken in bv de "view" is iets wat vreemd want de designer wordt door Visual studio gemaakt.

gezocht met Google:

"vb net initializecomponent is not declared"
"vb net initializecomponent is not declared work around"
"initializecomponent"

Dit geef error melding van vb.net of c#.

===================================================================
Directory bin, obj, .vs verwijderen
project sluiten
clean build, rebuild

Namespace controleren form1.XAML x:Class="Form1",
form1.xaml.vb Public Class Form1
Alle projects controleren:
- Target framework overal hetzelfde
- Target CPU overal hetzelfde
vs2020
Terug naar een oudere versie vs2019 omdat toen alles goed en die
rare rode lijntjes waren er toen nog niet. En het licht niet aan de code
Private Sub InitializeComponent()
Throw New NotImplementedException
End Sub
Dit werkt niet de helft van de code werkt dan niet
De code wordt autom. door de designer neer gezet
Framework 4.8 naar 4.81
Geen verandering

[ Voor 103% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 18-05-2024 06:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson0606
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:00
Ik denk dat je de constructor van de view verwijderd hebt. Dan wordt initializecomponent niet meer aangeroepen.

Je kan een nieuwe view aanmaken en daar spieken hoe het moet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:42

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:39:
Ik heb op internet gezoek maar een oplossing hiervan kan ik niet vinden.
Zoals je in onze Quickstart kunt lezen zien we dan graag waar je op gezocht hebt, wat je gevonden en wat je daarvan geprobeerd hebt. Ik zou dan ook heel graag zien dat je je topicstart even aanvult met die informatie.
simson0606 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:43:
Ik denk dat je de constructor van de view verwijderd hebt. Dan wordt initializecomponent niet meer aangeroepen.
Niet aangeroepen worden in de constructor geeft een andere foutmelding dan "InitializeComponent is not declared" ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 14-05-2024 16:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Ik heb het aangepast is het zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:47
Ik weet niet hoe het exact werkt bij WPF, maar lang langleden werkte het bij Windows Forms als volgt. Ik denk dat het nog min of meer op de zelfde manier werkt. Er werden twee bestanden aangemaakt. Iets als:
- Form1.vb
- Form1.Designer.vb

Beide bevatten een partial class met dezelfde naam. Alles wat je in de designer deed kwam in Form1.Designer.vb. Die moest je niet zelf aanpassen, en daarin stond ook de methode met een naam als InitializeComponents en ook alle drag & drop component. Deze werd aangeroepen in de constructor die stond in Form1.vb. Je eigen code moest je plaatsen in Form1.vb. Waarschijnlijk heb je een bestand als Form1.Designer.vb verwijderd of aangepast waardoor het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Je hebt in WPF meerder bestanden Form1.vb en Form1.xaml.vb.
Er is niets veranderd je sluit vs en opent het weer en ja hoor daar heb je ze weer. En het is geen programmeer fout.

De fout zit in de designer maar de meldingen via google geeft daar kan ik niets mee. Ook een nieuwe versie bv nieuw framework 4.8 > 4.81 csharp. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:33
Misschien een fout in de xaml van de designer waardoor de InitializeComponent method niet gegenereerd wordt? De InitializeComponent zit in een gegenereerde partial class die Visual Studio aanmaakt.

Laat anders even wat voorbeeld code zien.

Misschien is dit aan de hand? Als de namespace van de class niet overeenkomt met de namespace van de xaml krijg je ook die fout.

[ Voor 44% gewijzigd door urk_forever op 14-05-2024 16:50 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Daar gaat het om niet altijd wordt InitializeComponent() aangemaakt door de designer.

' This call is required by the Windows Form Designer.
InitializeComponent() 'Error is here
Dim height As Integer = My.Computer.Screen.Bounds.Height

etc...

[ Voor 53% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 14-05-2024 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Als de namespace van de class niet overeenkomt met de namespace van de xaml krijg je ook die fout.

Die melding krijg dan niet. Dan krijg je een andere melding.

Start Google zoek naar:

vb net initializecomponent is not declared

Iedereen heeft het er over maar geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Heb je alle extensies / plugins als eens uitgeschakeld? Wellicht ligt het aan één ervan?

Je kunt ook VS2022 een keer proberen, neem de gratis community editie (mits toereikend) of anders even een trial?

Of heb je 't al eens geprobeerd op een andere machine (indien beschikbaar)?

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 14-05-2024 17:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:39:
Hallo,

Ik werk met vb.net (2019) wpf maar ik krijg een foutmelding.
...
Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:05:
Daar gaat het om niet altijd wordt InitializeComponent() aangemaakt door de designer.

' This call is required by the Windows Form Designer.
In je startpost heb je het over WPF, maar hier heb je het over WinForms. Gaat het hier nou om WPF of om Windows Forms? Daar zit wel een behoorlijk verschil tussen!

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
In de startpost heb ik het over WPF met vb.net. Ik heb het niet over WinForms. Dat er een verschil in zit dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
Ben je aan het renamen/refactoren/copy pasten geweest? Dat gaat niet altijd goed. Gooi je /obj en /debug mappen eens leeg. (Mijn laatste wpf ervaring is al ruim 10 jaar geleden, dus wellicht is het nu allemaal anders)

[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 14-05-2024 17:50 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Dat is op Google voorgesteld en dat heb ik ook geprobeerd maar dat gaat niet veel beter.

10 jaar geleden .. dat gebruikte je toen met vb.net of csharp. Als je nu visual studio nu op start krijg je dan ook niet dezelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:41:
Dat is op Google voorgesteld en dat heb ik ook geprobeerd maar dat gaat niet veel beter.

10 jaar geleden .. dat gebruikte je toen met vb.net of csharp. Als je nu visual studio nu op start krijg je dan ook niet dezelfde melding
Toen C#. Als ik een nieuw project maak in C# of Vb.Net maak werkt het gewoon hier. Maar jouw project zal inmiddels wat complexer zijn.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik neem aan dat je dus een eigen constructor hebt toegevoegd? Kan je laten zien hoe die eruit ziet? Als ik een VB.NET WPF project aanmaak en een constructor toevoeg werkt de aanroep gewoon:

code:
1
2
3
4
5
6
Class MainWindow
    Sub New()
        InitializeComponent()
        'Meer code hier
    End Sub
End Class

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Twee vragen

1: Hoe krijg je die "code" hierin.
2: Welke versie van Visual Studio heb je. Dan bedoel ik niet VS2019 maar heb je Version 16.11.36.
Ik krijg langzaam het idee dat het daar zit.

:)

[ Voor 13% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 15-05-2024 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Wat er aan de hand is weet ik niet.
Deze ochtend heb ik een nieuw version gekregen 16.11.36.
En in de jaren van VB.net WPF (15 jaar) nog nooit gehad. Ook op internet kan niemand aangeven wat er gebeurd is. Eigenlijk heb je na het installeren niets gedaan. Je kunt niet vertellen wat is er gebeurd.

Dus last van die rode lijntjes nooit gehad,

Bedankt iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Kun je aangeven waar je nou precies last van hebt: zijn het alleen de rode lijntjes in de editor of build je project ook niet meer?

Mijn ervaring met Visual Studio (2022 in mijn geval) is dat het iedere update maar weer de vraag is wat er kapoet is gegaan in de editor van regenboogkleuren mbt syntax highlighting in Blazor tot aan types die niet herkend worden totdat je de file heropend of als je pech hebt VS herstart.

Zolang je project gewoon build zonder errors en ook werkt zou ik het probleem niet direct in je eigen code zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Een view bestaat uit twee delen. Een bestand met de structuur en een code-behind met je eigen code. Tijdens het compilen worden deze 2 bestanden samen gevoegd tot 1 klasse.

De foutmelding dat InitializeComponent niet gevonden kan worden betekent dat geprobeerd wordt de code-behind los te compilen. De informatie dat je klasse overerft van een wpf-klasse die de InitializeComponent bevat staat in het andere bestand.

Als het goed is heb je ook een xaml-bestand. Je moet die xaml openen in een tekst-editor en dan kijken of de juiste naam wel bij x:Class staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Killah_Priest: Ik heb vs2022 gehad met die rode lijntjes(zeer veel) in de editor. Ik ben toen terug gegaan in de versie van visual studio naar vs2019, omdat ik dacht dat alles aan de code lag. Op een of andere manier is dat de designer, "InitializeComponent die niet gevonden kan worden". Waarom weet ik nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 16-05-2024 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Daos: In WPF maakt je een bv. form.vb en een form.xaml.vb. Wat je niet moet doen is de form.xaml in een teksteditor openen. Die maakt in vs zelf.

<Window x:Class="Window1"
xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation"
xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"
xmlns:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008"
xmlns:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006"
xmlns:local="clr-namespace:MyVacature"
mc:Ignorable="d"
Title="Window1" Height="450" Width="800">
<Grid>

</Grid>
</Window>

Indien de naam x:Class="Window1" in form.xaml niet overeenkomt met "Public Class Window1" in form.xaml.vb dan heb je het over een totaal ander melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ludi.Kuyper schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:26:
Killah_Priest: Ik heb vs2022 gehad met die rode lijntjes(zeer veel) in de editor.
Ik zeg niet dat 't nooit gebeurt, maar het is vrij vreemd dat een solution onder 2022 niet zou werken en onder 2019 wel. Maar "rode lijntjes" zegt niet heel veel - die staan er omdat er een fout is. Wat is/was de fout dan?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ludi.Kuyper schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:04:
Twee vragen

1: Hoe krijg je die "code" hierin.
2: Welke versie van Visual Studio heb je. Dan bedoel ik niet VS2019 maar heb je Version 16.11.36.
Ik krijg langzaam het idee dat het daar zit.

:)
Die code kan je gewoon toevoegen in het MainWindows.xaml.vb. Ik gebruik zelf VS2022 (versie 17.10.0 Preview 6).

Kijk anders eens wat je bij jou ziet in je gegenereerde vb bestand. Die kan je zo openen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnUZIKzBDIXoyIwO_WHNfAWoTh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TfM3Ga17uqYPimrBHCCTNEfJ.png?f=fotoalbum_large

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Wat is/was de fout dan ?

Je hebt het nu over InitializeComponent of van vs2022 naar vs2019. Ik ben je even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ludi.Kuyper schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:07:
Je hebt het nu over InitializeComponent of van vs2022 naar vs2019. Ik ben je even kwijt.
Ik quote toch letterlijk het stuk waar ik op reageer? Je hebt 't over "rode lijntjes". Dat zijn fouten. Welke fouten waren dat dan die je in VS2022 klaarblijkelijk hebt, maar niet in VS2019. Want, zoals ik in de rest van mijn post aangeef: dat vind ik raar. Ik denk dat je voldoende context hebt in mijn post om te weten waar ik op doelde ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYED426ggfOpFjBTSkYUpkil8f4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YNSEDoeawEtjHW5vRcF28jHT.png?f=fotoalbum_large

Dit is de code. En ik moet zeggen dat zegt me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
Maar kun je je project wel builden of krijg je dan build errors?
De rode en groene lijntjes in de editor zijn niet altijd even betrouwbaar, ik krijg regelmatig onterecht rode lijntjes te zien terwijl ik het project gewoon kan builden (en de errors vaak ook weg zijn na het heropenen van de betreffende files of het herstarten van VS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Killah_Priest

Je kunt wel het project builden.

Kun je ook die "rode lijntjes" weg krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
Ludi.Kuyper schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:38:
Killah_Priest

Je kunt wel het project builden.

Kun je ook die "rode lijntjes" weg krijgen
Als je het project wel gewoon kunt builden dan lijkt het probleem niet in je code te zitten maar is het een bug/probleem in de editor zelf.
Leeghalen van de obj/bin folders (clean solution) etc + het opschonen van een aantal profile gerelateerde files in Visual Studio lost zulke problemen soms op.

Zelf heb ik de afgelopen 3 jaar met Blazor projecten wel om de zoveel maanden last van bugs in de editor zelf (en deze zijn op enkele gevallen na altijd bij de volgende update van Visual Studio opgelost bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
RobIII schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:19:
[...]

Ik quote toch letterlijk het stuk waar ik op reageer? Je hebt 't over "rode lijntjes". Dat zijn fouten. Welke fouten waren dat dan die je in VS2022 klaarblijkelijk hebt, maar niet in VS2019. Want, zoals ik in de rest van mijn post aangeef: dat vind ik raar. Ik denk dat je voldoende context hebt in mijn post om te weten waar ik op doelde ;)
Sorry dat ik je niet direct begreep.

De melding "InitializeComponent" heb ik direct in alle versie vs2022/vs2019. Die rode lijntjes zijn niet altijd echte foutmeldingen. Hoe moet ik dat dan zeggen. Maar ik had gehoopt door van vs2022 naar vs2019 te gaan het probleem op te lossen. Maar dat gaf veel problemen met .Net7. Terug gaan met .Net niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ludi.Kuyper schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:24:
[Afbeelding]

Dit is de code. En ik moet zeggen dat zegt me niets.
Ok, dus de gegenereerde code bevat dus wel de InitializeComponent methode. Kan je ook nog de code van de MainWindow.xaml.vb laten zien, waar je dus die rode lijntjes krijgt. En wat er in je Error list in Visual Studio staat.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYIeUq4vaPOWzUVe902VjdY2U4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MtnoRp0xVNpXjTHaR5nCCwsO.png?f=fotoalbum_large

Bedoel je zo

De errorlist is erg lang dit zijn melding die door VS worden aangegeven als een error, Maar dit zijn geen error's.

[ Voor 14% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 16-05-2024 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik denk dat je toch ergens hebt wat niet klopt. Deze twee dingen moeten met elkaar overeen komen:

MainWindow.xaml:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<Window x:Class="MainWindow"
        xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation"
        xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"
        xmlns:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008"
        xmlns:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006"
        xmlns:local="clr-namespace:WpfApp2"
        mc:Ignorable="d"
        Title="MainWindow" Height="450" Width="800">
</Window>

De classname van het x:Class attribuut moet overeen komen met de classname:

MainWindow.xaml.vb:
code:
1
2
3
4
5
6
Class MainWindow
    Sub New()
        InitializeComponent()
        'Meer code hier
    End Sub
End Class

Als ik een van de twee aanpas dan krijg ik ook die melding. Laat anders de eerste paar errors uit de error list eens zien.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
urk_forever schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:25:

Ik denk dat je toch ergens hebt wat niet klopt. Deze twee dingen moeten met elkaar overeen komen:

De classname van het x:Class attribuut moet overeen komen met de classname:
Deze twee dingen moeten met elkaar overeen komen: Welke komen niet overeen met elkaar. En hier iets aanpassen moet juist niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 17-05-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Je kan het wel aanpassen, maar dan moet je het op allebei plekken doen. Als ik het maar op 1 plek doe krijg ik die melding waar jij het over hebt. En anders even de eerste paar errors uit de error list laten zien.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Je kunt het niet aanpassen. Maar de InitializeComponent wordt automatisch gegenereerd hier heleboel melding waar niets mee kunt. Je had het de twee .xaml en .xaml.vb niet gelijk waren, waar dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66SZH8yIuX5ii7qrbwrTlHA_CTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TREk5QU7Rt0V9OdKgt4qM0mq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
De MainWindow.xaml en de MainWindow.xaml.vb niet met ekaar overeenkomen waar dan. Het kan zijn dan wij het niet zien maar jij wel. En anders misschien op een andere manier te communiceren.

Als je naar Google gaat en dit probleem opzoekt dan iedereen er over duidelijk is dat het niet in de code zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HraBVck5Jlms9qLbSbYdG5O52aE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kI6rdQpdSN7WUxeqXoAciaxz.png?f=user_large

Dit zijn copieen van Google, Iedereen heeft de directories verwijderen maar dat werkt niet en dan hoor je niemand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vohvZv8hFoPsoPILq_s6YmViwxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F0VbFIi98dl4ixhLYPrgbB2f.png?f=user_large

[ Voor 81% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 17-05-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik krijg die fout alleen als ik ga klooien met de naam van de klasse of namespaces ga toevoegen.

Wat zie je als je hovert over de naam van de klasse in je xaml.vb-bestand? Je zou dan zo'n popup moeten krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cx2LZCiMhp8gFG7AQA5Xe0HnixI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ouIjIOmIHKhw2bR1SS1YSJWL.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UCTp8P63UBEBW51oL7uspT04hY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7TEzLpAM12xEn8hhl1Cpa4kc.png?f=fotoalbum_large

Errorlist twee:

InitializeComponent() wordt niet gegenereerd.

Daos: ik ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Daos:

Directory bin, obj, .vs verwijderen
project sluiten
clean build, rebuild

Namespace controleren form1.XAML x:Class="Form1",
form1.xaml.vb Public Class Form1

Alle projects controleren:
- Target framework overal hetzelfde
- Target CPU overal hetzelfde

Private Sub InitializeComponent()
Throw New NotImplementedException
End Sub

Dit werkt niet de helft van de code werkt dan niet

Nadat de Public Sub New aanmaakt moet er na de NameSpace geen spatieregel staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ludi.Kuyper
Om te vertellen wat ik allemaal heb gedaan kan ik niet vertellen.

Ik heb steeds gezocht naar die rode lijntjes, en ja dat is probleem van de designer.
Vele dingen heb geïnstalleerd maar het was zeker geen code fout.

Tot een dag kwam ik in Google tegen: MEF Component Cache, alles gelezen en toch weer geprobeerd.

The Visual Studio MEF Component Cache can get corrupted

Dit programma geïnstalleerd: alle rode lijntjes zijn weg.

Clear_MEF_Component_Cache_v1.4.31.vsix

Dit lost alles op. Ik ben hier erg blij mee.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ludi.Kuyper op 11-06-2024 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:01:
Dit programma geïnstalleerd: alle rode lijntjes zijn weg.
Het is een VS extensie, geen programma ;)
Ludi.Kuyper schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:01:
Clear_MEF_Component_Cache_v1.4.31.vsix

Dit lost alles op. Ik ben hier erg blij mee.
Een linkje was handig geweest ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 22:31
En een lange neus naar alle professionals hier die er van overtuigd waren (including me) dat de rookie zat te klooien, blijkt toch Microsoft weer te fuckuppen.

@Ludi.Kuyper Mooi dat je hebt uitgevogeld waar de fout zat.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Pagina: 1