*knip* gezien het affiliate verhaal weggehaald voor intern overleg
[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 14-05-2024 16:54 ]
[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 14-05-2024 16:54 ]
The devil is in the details.
Daar kan ik kiezen tussen A of C, niet beide.. terwijl ik dat wel zou willen. Mijn toetsenbord en streamdeck gebruiken A, maar mijn laptop gebruikt C.Which port on your laptop or PC would you like to use?
Dan lijkt me die eerste vraag helemaal overbodig? Of bedoel je die vraag met hoe je dock wilt aansluiten op je laptop?What ports do your devices use?
Confused by the difference between USB C and USB A? You can see what they look like here.
Cool, maar nu wil ik deze vergelijken.. dus ik wil er twee of drie kiezen om te vergelijken.. dat gaat niet? Klopt dat?We found 12 hubs
[ Voor 42% gewijzigd door DonJunior op 14-05-2024 11:27 ]
*sowieso
Die vraag kom ik niet tegen, of in ieder geval niet zoals jij 'm nu quote. Wel kom ik deze vraag tegen:DonJunior schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:24:
Interessant, ik ben in de markt voor een hub (gebruik nu een halve dongel)
maar loop al tegen de 2e vraag aan
[...]
Daar kan ik kiezen tussen A of C, niet beide.. terwijl ik dat wel zou willen. Mijn toetsenbord en streamdeck gebruiken A, maar mijn laptop gebruikt C.
En die moest ik ook even 2 keer lezen. Deze vraag gaat alleen om hoe je je laptop wilt verbinden met de hub, dus niet wat je allemaal op je hub wilt kunnen aansluiten.With which port do you want to connect the hub to your device?
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 14-05-2024 11:27 ]
The devil is in the details.
Dat bedoel ik inderdaad, de poort op je laptop, misschien moet ik dat wat duidelijker maken.DonJunior schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:24:
Dan lijkt me die eerste vraag helemaal overbodig? Of bedoel je die vraag met hoe je dock wilt aansluiten op je laptop?
Klopt, dat is de eerstvolgende feature die ik wil toevoegen!DonJunior schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:24:
Cool, maar nu wil ik deze vergelijken.. dus ik wil er twee of drie kiezen om te vergelijken.. dat gaat niet? Klopt dat?
Goede vraag, ik heb momenteel alleen toegang tot de Amazon USA API om prijzen op te halen. Als het lukt wil ik de amazon link wel laten doorlinken naar je eigen land (dus .nl als je vanuit Nederland de site bezoekt), en ook prijzen van andere sites laten zien. Maar dit was wat voor nu praktisch haalbaar wasHahn schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:23:
Ziet er goed uit en het werkt makkelijk, maar aangezien je dit naar een Nederlands publiek schrijft, waarom linken al mijn resultaten naar Amazon.com en zijn de prijzen in Dollars?
[ Voor 68% gewijzigd door city17 op 14-05-2024 11:37 ]
Ik had inderdaad de makkelijke flow gepakt (ter test)Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:27:
[...]
Die vraag kom ik niet tegen, of in ieder geval niet zoals jij 'm nu quote. Wel kom ik deze vraag tegen:
[...]
En die moest ik ook even 2 keer lezen. Deze vraag gaat alleen om hoe je je laptop wilt verbinden met de hub, dus niet wat je allemaal op je hub wilt kunnen aansluiten.
Voor dat laatste heb je iets later een vraag, waar je meerdere antwoorden kan kiezen.
edit:Aah, ik had de complexere flow gepaktIn de simpelere flow is het wat minder duidelijk inderdaad.
*sowieso
De tool is dus gebouwd om Affiliate linkjes te hosten. Duidelijk."Disclosure
Amazon Affiliate
We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites."
*sowieso
[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 14-05-2024 17:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq