Heb een tool gebouwd om de juiste Dock of Hub te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 22:11
*knip* gezien het affiliate verhaal weggehaald voor intern overleg

[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 14-05-2024 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
Ziet er goed uit en het werkt makkelijk, maar aangezien je dit naar een Nederlands publiek schrijft, waarom linken al mijn resultaten naar Amazon.com en zijn de prijzen in Dollars? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:16
Interessant, ik ben in de markt voor een hub (gebruik nu een halve dongel)
maar loop al tegen de 2e vraag aan
Which port on your laptop or PC would you like to use?
Daar kan ik kiezen tussen A of C, niet beide.. terwijl ik dat wel zou willen. Mijn toetsenbord en streamdeck gebruiken A, maar mijn laptop gebruikt C.

Edit:
A ik was te vroeg, want nu krijg ik de vraag
What ports do your devices use?
Confused by the difference between USB C and USB A? You can see what they look like here.
Dan lijkt me die eerste vraag helemaal overbodig? Of bedoel je die vraag met hoe je dock wilt aansluiten op je laptop?

Edit2:
We found 12 hubs
Cool, maar nu wil ik deze vergelijken.. dus ik wil er twee of drie kiezen om te vergelijken.. dat gaat niet? Klopt dat?

[ Voor 42% gewijzigd door DonJunior op 14-05-2024 11:27 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
DonJunior schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:24:
Interessant, ik ben in de markt voor een hub (gebruik nu een halve dongel)
maar loop al tegen de 2e vraag aan

[...]

Daar kan ik kiezen tussen A of C, niet beide.. terwijl ik dat wel zou willen. Mijn toetsenbord en streamdeck gebruiken A, maar mijn laptop gebruikt C.
Die vraag kom ik niet tegen, of in ieder geval niet zoals jij 'm nu quote. Wel kom ik deze vraag tegen:
With which port do you want to connect the hub to your device?
En die moest ik ook even 2 keer lezen. Deze vraag gaat alleen om hoe je je laptop wilt verbinden met de hub, dus niet wat je allemaal op je hub wilt kunnen aansluiten.

Voor dat laatste heb je iets later een vraag, waar je meerdere antwoorden kan kiezen.

edit:
Aah, ik had de complexere flow gepakt :P In de simpelere flow is het wat minder duidelijk inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 14-05-2024 11:27 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 22:11
Dan lijkt me die eerste vraag helemaal overbodig? Of bedoel je die vraag met hoe je dock wilt aansluiten op je laptop?
Dat bedoel ik inderdaad, de poort op je laptop, misschien moet ik dat wat duidelijker maken.
Cool, maar nu wil ik deze vergelijken.. dus ik wil er twee of drie kiezen om te vergelijken.. dat gaat niet? Klopt dat?
Klopt, dat is de eerstvolgende feature die ik wil toevoegen!
Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:23:
Ziet er goed uit en het werkt makkelijk, maar aangezien je dit naar een Nederlands publiek schrijft, waarom linken al mijn resultaten naar Amazon.com en zijn de prijzen in Dollars? :)
Goede vraag, ik heb momenteel alleen toegang tot de Amazon USA API om prijzen op te halen. Als het lukt wil ik de amazon link wel laten doorlinken naar je eigen land (dus .nl als je vanuit Nederland de site bezoekt), en ook prijzen van andere sites laten zien. Maar dit was wat voor nu praktisch haalbaar was :)

En ik dacht dat dollar prijzen ook voor niet-Amerikanen wel nuttig zijn om een idee te krijgen van welke hubs/docks duur of goedkoop zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door city17 op 14-05-2024 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:27:
[...]

Die vraag kom ik niet tegen, of in ieder geval niet zoals jij 'm nu quote. Wel kom ik deze vraag tegen:

[...]

En die moest ik ook even 2 keer lezen. Deze vraag gaat alleen om hoe je je laptop wilt verbinden met de hub, dus niet wat je allemaal op je hub wilt kunnen aansluiten.

Voor dat laatste heb je iets later een vraag, waar je meerdere antwoorden kan kiezen.

edit:
Aah, ik had de complexere flow gepakt :P In de simpelere flow is het wat minder duidelijk inderdaad.
Ik had inderdaad de makkelijke flow gepakt (ter test)

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
Hier komt de aap uit de mouw waarom er alleen Amazon linkjes naar de producten staan:
"Disclosure
Amazon Affiliate
We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites."
De tool is dus gebouwd om Affiliate linkjes te hosten. Duidelijk.

@city17 Het staat benoemd helemaal onder aan de website, maar eerlijkheidshalve had je het bij het aanmaken van dit topic natuurlijk ook wel even mogen benoemen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 09:20

Zak

Leuk in elkaar gezet. Maar aangezien het alleen affiliate linkjes zijn vind ik niet de hub die ik nodig heb. Als je "all hubs" kiest missen er allerlei filters die je in de vragenlijsten wel hebt.

Ik hoop dat je genoeg kliks krijgt om er wat aan te verdienen. Ziet er goed uit, maar verder nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:30
Buiten dat grijze doorlink verhaal.

Volgens mij doet de optie om je device op te laden niks met de resultaten? Krijg "docks" te zien die juist stroom vreten van je laptop ipv je laptop van stroom voorzien, op 1 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Dicht voor overleg.

[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 14-05-2024 17:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.