Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, wil voor een tijd de highend games kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen. Ik heb wel oudere monitoren, maar geen monitor met hogere refreshrate e.d. Dus ik wil ook een nieuwe monitor aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf gewend aan Intel en Nvidia, maar dat is eigenlijk alleen omdat mijn vorige computer dit had. Sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwe games kunnen spelen, zoals Starfield, Cyberpunk, de nieuwe witcher (wanneer dit ooit uitkomt). ik snap dat na verloop van tijd je de settings van nieuwe games wat lager zal moeten zetten, maar daarom zet ik graag wat hoger in zodat de pc lang mee kan gaan
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, maar sta er wel voor open.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb advies nodig op de lijst die ik nu heb samengesteld. Ik heb wel wat eigen onderzoek gedaan, maar vraag mij af of ik dingen over het hoofd zie en/of er betere keuzes te maken zijn.
Gamen, wil voor een tijd de highend games kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen. Ik heb wel oudere monitoren, maar geen monitor met hogere refreshrate e.d. Dus ik wil ook een nieuwe monitor aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf gewend aan Intel en Nvidia, maar dat is eigenlijk alleen omdat mijn vorige computer dit had. Sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwe games kunnen spelen, zoals Starfield, Cyberpunk, de nieuwe witcher (wanneer dit ooit uitkomt). ik snap dat na verloop van tijd je de settings van nieuwe games wat lager zal moeten zetten, maar daarom zet ik graag wat hoger in zodat de pc lang mee kan gaan
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, maar sta er wel voor open.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb advies nodig op de lijst die ik nu heb samengesteld. Ik heb wel wat eigen onderzoek gedaan, maar vraag mij af of ik dingen over het hoofd zie en/of er betere keuzes te maken zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-14600K Boxed | € 322,99 | € 322,99 |
| 1 | Moederborden | MSI B760 GAMING PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO Zwart | € 1.099,- | € 1.099,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850P-B Zwart | € 279,51 | € 279,51 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.331,10 | ||