Ik heb al een paar jaar last van heel langzame file corrputie in Windows (over maanden). Ik heb al van alles geprobeerd, maar alleen 2 van de 4 geheugen modules weghalen zorgde er eindelijk voor dat ik geen system file corruptie probelem meer heb):
Mijn vraag is: Heeft het zin om de 4x16 GB te vervangen door 2X 32 GB? Ik heb 64GB nodig. En zo ja, welk geheugen is het beste voor het moederbord Gaming-E x570 en CPU 5950X? Ik gebruik de PC vooral voor 3dsmax en Zbrush en andere 3d applicaties. Ik had het liefst Trident-Z 3200-C14 2X32GB gekocht, maar die kan ik nergens meer vinden. En ik weet niet welk type of merk het beste is. (B-Die?)
- Ik heb al mijn geheugen op verschillende manieren getest (Geen problemen).
- Ik heb alle NVMA schijven vervangen en in verschillende slots geprobeerd (nog steeds file corruptie)
- Ik heb mijn overclock @ 4GHZ op stabilitieit getest op verschillende manieren. (Nog file corruptie)
- Ik heb verschillende hogere voltages voor CPU en geheugen geprobeerd.
- Geheugen loopt op 3000 en cas 16. (G.Skill Trident Z F4-3200C14Q-64GTZR) 4x 16GB.
- Mainboard Gaming-E x570 en CPU 5950X.
Mijn vraag is: Heeft het zin om de 4x16 GB te vervangen door 2X 32 GB? Ik heb 64GB nodig. En zo ja, welk geheugen is het beste voor het moederbord Gaming-E x570 en CPU 5950X? Ik gebruik de PC vooral voor 3dsmax en Zbrush en andere 3d applicaties. Ik had het liefst Trident-Z 3200-C14 2X32GB gekocht, maar die kan ik nergens meer vinden. En ik weet niet welk type of merk het beste is. (B-Die?)
[ Voor 24% gewijzigd door Seph op 14-05-2024 10:38 ]