Beste Tweakers,
Goedemorgen, ik heb een vraag, wat zouden jullie doen.
Ik game 1 keer in de zoveel tijd, casual, niet veel spannends geen grafische toppers.
Gemiddeld liggen de specs niet ontzettend hoog en ik kan spelen met de settings.
Nu heb ik onderstaande pc staan, maar deze lijkt qua CPU hier en daar het balletje te laten vallen, daar baal ik van! Daarnaast kan er geen Windows 11 op gedraaid worden, dat is eigenlijk ook de bedoeling, maar ligt aan persoonlijke voorkeur.
Nu kan ik natuurlijk een ander CPU in m'n pc proberen, of meteen maar een upgrade kitt bestellen.
Ik heb niet erg veel trek om veel geld uit te geven maar ik ben wel erg benieuwd naar jullie mening.
Mocht je willen reageren op het topic alvast hartstikke bedank!
ASRock Z170M Extreme4
Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz
Socket 1151 LGA (0x1)
32GB DDR4 mem-2400 Kingston
Nvidia Geforce GTX 1060 GB
Welke keuze zouden jullie maken, en ook waarom?
Componenten hergebruiken is natuurlijk altijd fijn, waar dat mogelijk is.
Groet,
DeeJ.
Goedemorgen, ik heb een vraag, wat zouden jullie doen.
Ik game 1 keer in de zoveel tijd, casual, niet veel spannends geen grafische toppers.
Gemiddeld liggen de specs niet ontzettend hoog en ik kan spelen met de settings.
Nu heb ik onderstaande pc staan, maar deze lijkt qua CPU hier en daar het balletje te laten vallen, daar baal ik van! Daarnaast kan er geen Windows 11 op gedraaid worden, dat is eigenlijk ook de bedoeling, maar ligt aan persoonlijke voorkeur.
Nu kan ik natuurlijk een ander CPU in m'n pc proberen, of meteen maar een upgrade kitt bestellen.
Ik heb niet erg veel trek om veel geld uit te geven maar ik ben wel erg benieuwd naar jullie mening.
Mocht je willen reageren op het topic alvast hartstikke bedank!
ASRock Z170M Extreme4
Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz
Socket 1151 LGA (0x1)
32GB DDR4 mem-2400 Kingston
Nvidia Geforce GTX 1060 GB
Welke keuze zouden jullie maken, en ook waarom?
Componenten hergebruiken is natuurlijk altijd fijn, waar dat mogelijk is.
Groet,
DeeJ.