Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65" OLED televisie
Wat is je budget?
rond de €3000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name film en serie kijken, af en toe gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb al een kleine selectie gemaakt en een vergelijking gemaakt.
https://tweakers.net/pric.../1976660;2030166;2063198/
Ik heb nu nog een oude sony televisie, en ben erg tevreden over de interface van sony. Ook icm mijn versterker werkt dit als een zonnetje.
Geluid van tv kijk ik niet na gezien ik een eigen versterker en speakerset heb.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals je kunt lezen zoek ik een opvolger van mijn oude sony tv. Ik heb een lichte voorkeur voor sony televisies, ook al zijn ze iets prijziger.
De reden dat ik voor OLED ga is dat mijn huiskamer donker kan maken, en vaak in de avond kijk. Overdag komt minder vaak voor.
De QOLED van samsung heb ik er ook bij gezet gezien het een soort van hybride is, echter ben ik niet zo bekend met de ervaringen van een QOLED techniek.
Mocht dit een verkeerde gedachte zijn hoor ik dat graag. andere voorstellen zijn welkom.
Het EK komt er ook aan ( juni 2024) moet ik nog even wachten voor het EK?
Pricewatch hou ik sowieso in de gaten uiteraard.
Andere feedback of suggesties zijn welkom
Ik zoek een?
65" OLED televisie
Wat is je budget?
rond de €3000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name film en serie kijken, af en toe gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb al een kleine selectie gemaakt en een vergelijking gemaakt.
https://tweakers.net/pric.../1976660;2030166;2063198/
Ik heb nu nog een oude sony televisie, en ben erg tevreden over de interface van sony. Ook icm mijn versterker werkt dit als een zonnetje.
Geluid van tv kijk ik niet na gezien ik een eigen versterker en speakerset heb.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals je kunt lezen zoek ik een opvolger van mijn oude sony tv. Ik heb een lichte voorkeur voor sony televisies, ook al zijn ze iets prijziger.
De reden dat ik voor OLED ga is dat mijn huiskamer donker kan maken, en vaak in de avond kijk. Overdag komt minder vaak voor.
De QOLED van samsung heb ik er ook bij gezet gezien het een soort van hybride is, echter ben ik niet zo bekend met de ervaringen van een QOLED techniek.
Mocht dit een verkeerde gedachte zijn hoor ik dat graag. andere voorstellen zijn welkom.
Het EK komt er ook aan ( juni 2024) moet ik nog even wachten voor het EK?
Pricewatch hou ik sowieso in de gaten uiteraard.
Andere feedback of suggesties zijn welkom