Ervaringen met vervangen batterij macbook pro (A1502)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bucovaina89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-04 20:53
Wie heeft er de batterij van zijn macbook vervangen? Technisch zal het me wel lukken, maar ik vraag me eerder af. MAar vaak lees je dat een nieuwe accu na een paar maanden al meteen degradeert. Ook zie je een groot prijsverschil in aanbieders.

Wie heeft met welke aanbieder/batterij goede ervaringen, ook liefst na een jaar? Het zou zijn voor een mabook pro 13" 2015. (A1502).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matanza
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-05 22:31
Heb het vroeger als werk gedaan. Is opzich simpel mits 2 opmerkingen:
- Zorg er voor dat je het juiste materiaal hebt. een pentalobe en een trox zien er hetzelfde uit maar zijn dat niet.
- Neem je tijd, organiseer je zelf. Doe het alleen en niet snel snel, reken gewoon op een ganse avond. Slow is smooth, smooth is fast.

iFixit is mijn go to om iemand verder te helpen in de familie. Prima tools en goede kwaliteit materiaal.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Let er vooral op dat de batterij verlijmd is en je geen metalen gereedschap gebruikt om hem los te wrikken nadat je de lijm zacht hebt gemaakt. Zonder het juiste materiaal niet aan beginnen, dat eerst regelen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bucovaina89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-04 20:53
nelizmastr schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 15:19:
Let er vooral op dat de batterij verlijmd is en je geen metalen gereedschap gebruikt om hem los te wrikken nadat je de lijm zacht hebt gemaakt. Zonder het juiste materiaal niet aan beginnen, dat eerst regelen.
Idd, ik heb alles wel in huis liggen. iFixit kit en isopropylalcohol en/of aceton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:08
bucovaina89 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:39:
[...]

Idd, ik heb alles wel in huis liggen. iFixit kit en isopropylalcohol en/of aceton.
Gebruik ook iets van een pasje om onder de batterij te kunnen komen. Beetje alcohol en dan langzaamaan eronder loswrikken. Of zit dat in die kit?

Heb van dit model zelf ook de batterij vervangen en is prima te doen. Heb geduld, lees goed instructies van iFixit en dan komt het wel goed. d:)b

Have you tried turning it off and on again?

Pagina: 1