Zullen cds van de XBOX te branden zijn??

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 17:49
Jaja, dat vraag ik me eens af. Zullen de cds van de Xbox die 8 november uit komt te cracken en te branden zijn? Of gewoon te copieren? Laat je mening horen please....
Thnx,

Greetz,
Freezo

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Vast wel goed beveiligd , maar natuurlijk wordt hier binnen de kortste keren een manier op gevonden om toch die iso te branden...
Microsoft is toch altijd de lul... (kijk naar XP,een uurtje gelekt...blabla)

• Freezo
Hehe, ik hoop het, ik ga geen XboX nemen voordat ik weet dat die cds te branden zijn hehe....tja........thats me.......

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
Uhh...Me Too >:)

Maar ik koop hem toch wel....Hijs cool!

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

die dingen zullen ongetwijfeld te kraken zijn..

da's met alles.. maar kopen doe ik hem zeker!

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

De meeste spellen van de Xbox gaan verschijnen op DVD :) dus dat zuigt zwaar. aangezien je dan of iemand moet kennen met een DVD brander die ze kopieert of je moet rips gaan downloaden van het internet (als dit al mogelijk is)

dit is dus ook 1 van de redenen waarom veel mensen bang zijn dat de Xbox flopt...bijv. de PS2 is makkelijker te branden aangezien een groot deel van de games nog op een 700mb cdr.

• Freezo
damn, das niet leuk...........

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Op maandag 10 september 2001 01:50 schreef Sourcerer het volgende:
De meeste spellen van de Xbox gaan verschijnen op DVD :) dus dat zuigt zwaar. aangezien je dan of iemand moet kennen met een DVD brander die ze kopieert of je moet rips gaan downloaden van het internet (als dit al mogelijk is)

dit is dus ook 1 van de redenen waarom veel mensen bang zijn dat de Xbox flopt...bijv. de PS2 is makkelijker te branden aangezien een groot deel van de games nog op een 700mb cdr.
hmm.. da wis ik nie.. then again, hoe lang gaat het denk je duren voordat de DVD-writers een btje normaal geprijst worden?

bij de CD-r ging daar ongeveer een jaar overheen.. nahja.. we werken het vanzelf wel :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Freezo
DVD writers worden pas over 5 jaar ecgt normaal te zijn, ik zou er niet al te erg op bouwen dat die dingen snel goedkoper worden

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:18
Sja dan krijg je weer die buurthandelaren net als met de CD-R (of bestaan ze nog?) piet koopt zo'n ding voor 2000 gulden en fikt voor de hele buurt de cd's, dat duurt een paar jaar en dan heeft de hele buurt een DVD brander voor 250 piek in zijn kast :+

Flickr | Lego collectie

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik mag aannemen dat er toch ook wat spellen uitkomen op CD ? Die zullen best te kopieren zijn

Mother, will they like this song?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op maandag 10 september 2001 01:50 schreef Sourcerer het volgende:

Vaak zijn die 700 mb spellen voor de PS2 die je kunt downloaden rips, en dat wil je niet (voor GT3 enzo iig niet).
120,- of meer/minder voor een spel neerleggen wil je al helemaal niet.

Verwijderd

mmm wat dachten jullie van een Xbox emulator >:)
nix te cd'tjes branden maar gewoon dumps maken ofzo
en gezien Xbox bijna een pc in een doosje is (mmmmmm naja je snapt wat ik bedoel) zal het ook wel makkelijk zijn om een emulator voor te maken.

• Cyphax
  • Laatst online: 15:51

Cyphax

Moderator LNX/AI
Een XBox emulator... ja hoor :)
Dat ding is net een PC, hehe moet je nVidea hardware en de harde schijf enzo emuleren?? En die Windows versie waar ie op draait?
De meeste spellen komen als het goed is toch op de PC (de ECHTE pc :P )uit?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

nope

Unreal Championship word Xbox only

Verwijderd

Waarom zou je een Xbox willen? Hij kan niet meer dan een PC en is (zeker in verhouding tot PC's) stervensduur. Daarnaast heeft Microsoft de zooi nog zitten neppen ook. Misschien jullie ook een keer gezien? Hadden ze een screenshot van een snowboard game ofzow en op de zonnebril zat een schitterende schittering van de zon... Jah, die zat alleen op een gedeelte van de bril die helemaal niet zo reflecteert en... jawel, toen de screenshot even in Photoshop bekeken werd, bleek dat je met de standaard (!!!) Lens Flare van Photoshop EXACT dezelfde schittering kreeg. In andere woorden: Microsoft maakt de verwachtingen weer niet waar en belazert de boel...

the end. :)

Verwijderd

dat doen ze bijna allemaal hoor.
gaat gewoon zo binnen dat bedrijf.
boss:i want a great cool screeny of what our game looks like.
medewerker:but the grafix engine isn't complete jet the'll miss the best things. like the lens flare effect.
boss:just photo sjop it.

en dat doet microsoft trouwens niet hoor :) dat doet gewoon het bedrijf dat die game maakt.

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:26
Zit er geen DVD in die Xbox ? volgens mij hadden ze een Philips dvd er in zitten:

http://www.tweakers.net/nieuws/17292

De DVD's zullen op zich ongetwijfeld wel te kopieeren zijn, of jij echter een dvd recorder kan betalen weet ik niet ;)
Verder zijn dvd-r's toch ook al 75 piek of zo.

Verwijderd

Was een Microsoft game... stond op de Microsoft site... :) Maar al was het niet een MS game, dan hebben ze nog wel ff opdracht gegeven de boel te neppen natuurlijk... :)

Ze hebben trouwens heel snel die screenshot weggehaald van de site, maar deze game was het: http://www.xbox.com/games/sports/amped.htm

Inderdaad: Publisher is Microsoft

• nexhil
  • Laatst online: 15-08 12:10

nexhil

BAM!

Op maandag 10 september 2001 14:10 schreef Cyphax het volgende:
Een XBox emulator... ja hoor :)
Dat ding is net een PC, hehe moet je nVidea hardware en de harde schijf enzo emuleren?? En die Windows versie waar ie op draait?
De meeste spellen komen als het goed is toch op de PC (de ECHTE pc :P )uit?
ooit van psemu, bleem en bleemcast gehoord?
het is dus echt geen science fiction hoor.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
alles waar een beveiliging opzit wordt gewoon gekraakt.. :)

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 14:33 schreef easydisk het volgende:
Zit er geen DVD in die Xbox ? volgens mij hadden ze een Philips dvd er in zitten:

http://www.tweakers.net/nieuws/17292

De DVD's zullen op zich ongetwijfeld wel te kopieeren zijn, of jij echter een dvd recorder kan betalen weet ik niet ;)
Verder zijn dvd-r's toch ook al 75 piek of zo.
'

75 piek? ik dacht 3 dollar

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 20:49 schreef eperon het volgende:

[..]

'

75 piek? ik dacht 3 dollar
niet dus
En dit is een heel oud topic man, je hoeft niet zo te kicken :P

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
Hmm.. ik ben in het bezit can een pioneer dvd fikker maar mij is het nog niet gelukt om gt3 te kopieren :(

Oftewel de beveileging is niet mis.....

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 07:59 schreef TAG_Speedy het volgende:
Sja dan krijg je weer die buurthandelaren net als met de CD-R (of bestaan ze nog?) piet koopt zo'n ding voor 2000 gulden en fikt voor de hele buurt de cd's, dat duurt een paar jaar en dan heeft de hele buurt een DVD brander voor 250 piek in zijn kast :+
Die goeie oude tijd. Ik had dus als 1 van de eerste een 2X scsi brander voor een dikke 1500 gulden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:41

LopeZ

Too much is never enough

Oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.