Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Microsoft is toch altijd de lul... (kijk naar XP,een uurtje gelekt...blabla)
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Maar ik koop hem toch wel....Hijs cool!
da's met alles.. maar kopen doe ik hem zeker!
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
dit is dus ook 1 van de redenen waarom veel mensen bang zijn dat de Xbox flopt...bijv. de PS2 is makkelijker te branden aangezien een groot deel van de games nog op een 700mb cdr.
hmm.. da wis ik nie.. then again, hoe lang gaat het denk je duren voordat de DVD-writers een btje normaal geprijst worden?Op maandag 10 september 2001 01:50 schreef Sourcerer het volgende:
De meeste spellen van de Xbox gaan verschijnen op DVDdus dat zuigt zwaar. aangezien je dan of iemand moet kennen met een DVD brander die ze kopieert of je moet rips gaan downloaden van het internet (als dit al mogelijk is)
dit is dus ook 1 van de redenen waarom veel mensen bang zijn dat de Xbox flopt...bijv. de PS2 is makkelijker te branden aangezien een groot deel van de games nog op een 700mb cdr.
bij de CD-r ging daar ongeveer een jaar overheen.. nahja.. we werken het vanzelf wel
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Mother, will they like this song?
Vaak zijn die 700 mb spellen voor de PS2 die je kunt downloaden rips, en dat wil je niet (voor GT3 enzo iig niet).Op maandag 10 september 2001 01:50 schreef Sourcerer het volgende:
120,- of meer/minder voor een spel neerleggen wil je al helemaal niet.
Verwijderd
nix te cd'tjes branden maar gewoon dumps maken ofzo
en gezien Xbox bijna een pc in een doosje is (mmmmmm naja je snapt wat ik bedoel) zal het ook wel makkelijk zijn om een emulator voor te maken.
Dat ding is net een PC, hehe moet je nVidea hardware en de harde schijf enzo emuleren?? En die Windows versie waar ie op draait?
De meeste spellen komen als het goed is toch op de PC (de ECHTE pc
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
the end.
Verwijderd
gaat gewoon zo binnen dat bedrijf.
boss:i want a great cool screeny of what our game looks like.
medewerker:but the grafix engine isn't complete jet the'll miss the best things. like the lens flare effect.
boss:just photo sjop it.
en dat doet microsoft trouwens niet hoor
http://www.tweakers.net/nieuws/17292
De DVD's zullen op zich ongetwijfeld wel te kopieeren zijn, of jij echter een dvd recorder kan betalen weet ik niet
Verder zijn dvd-r's toch ook al 75 piek of zo.
Verwijderd
Ze hebben trouwens heel snel die screenshot weggehaald van de site, maar deze game was het: http://www.xbox.com/games/sports/amped.htm
Inderdaad: Publisher is Microsoft
ooit van psemu, bleem en bleemcast gehoord?Op maandag 10 september 2001 14:10 schreef Cyphax het volgende:
Een XBox emulator... ja hoor
Dat ding is net een PC, hehe moet je nVidea hardware en de harde schijf enzo emuleren?? En die Windows versie waar ie op draait?
De meeste spellen komen als het goed is toch op de PC (de ECHTE pc)uit?
het is dus echt geen science fiction hoor.
'Op maandag 10 september 2001 14:33 schreef easydisk het volgende:
Zit er geen DVD in die Xbox ? volgens mij hadden ze een Philips dvd er in zitten:
http://www.tweakers.net/nieuws/17292
De DVD's zullen op zich ongetwijfeld wel te kopieeren zijn, of jij echter een dvd recorder kan betalen weet ik niet
Verder zijn dvd-r's toch ook al 75 piek of zo.
75 piek? ik dacht 3 dollar
Verwijderd
niet dusOp woensdag 24 april 2002 20:49 schreef eperon het volgende:
[..]
'
75 piek? ik dacht 3 dollar
En dit is een heel oud topic man, je hoeft niet zo te kicken
Oftewel de beveileging is niet mis.....
Die goeie oude tijd. Ik had dus als 1 van de eerste een 2X scsi brander voor een dikke 1500 gulden.Op maandag 10 september 2001 07:59 schreef TAG_Speedy het volgende:
Sja dan krijg je weer die buurthandelaren net als met de CD-R (of bestaan ze nog?) piet koopt zo'n ding voor 2000 gulden en fikt voor de hele buurt de cd's, dat duurt een paar jaar en dan heeft de hele buurt een DVD brander voor 250 piek in zijn kast
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dit topic is gesloten.
![]()