Nieuwe 48/50 inch tv met soundbar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:27
Ik zoek een?
48/50 inch tv.

Wat is je budget?
Maximaal 1300 maar liefst minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard TV met ziggo box. Wisselend Netflix, Disney

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung televisie (5 jaar oud) van een kennis is door blikseminslag defect. Dus nu op zoek naar een nieuwe TV met een soundbar. TV heeft geen direct zonlicht en weinig reflectie.

Ik wilde proberen om voor een LG OLED te gaan maar deze valt net buiten budget.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aanbieding opgevraagd bij HelloTV en Fransdesmet voor OLED.
LG OLED48C35LA (2023) + HW-S60B komt samen op 1419,-
LG OLED48C46LA (2024) + HW-S60B 1568,-, 50,- cashback netto 1518,-

Desmet:
1049 tv + 299 soundbar inc bezorging.

Voor mijzelf ben ik met een OLED bezig en heb hier genoeg voor uitgezocht.
Voor mijn kennis word het denk ik toch een LCD. Maar welke...
Samsung heeft nu een aanbieding met een QLED QE1D en "gratis" soundbar voor 650 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 14:33

Dav0s

Hr?

Ik zit ook naar die QE1D van Samsung te kijken (maar dan de 65inch, voor een kleine 1000 inclusief soundbar), maar kan eigenlijk nergens een review vinden van dat 2024 model. Het klinkt wel als een goeie deal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 15:40

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
De LG C3 heeft een voet die plaatsing van een geluidsbalk bemoeilijkt. LG heeft een eigen geluidsbalk, de DSC9S, die dit probleem niet heeft, omdat er een alternatieve voet wordt bijgeleverd. Ik adviseer om de C3 te gebruiken met stereoluidsprekers: Mooier geluid en je kunt ze gewoon netjes naast de televisie plaatsen.

Wat de prijs betreft: Ik zou ofwel de OLED kopen, of een televisie die een heel stuk goedkoper is kopen. De QE1D is een instapmodelletje, op zich voldoet hij daaraan, maar je moet even beslissen of je direct naar een budgetmodel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:27
Qua budget past de DSC9S niet icm een TV. Uiteindelijk zal de TV ook opgehangen worden dus de voet zou niet een probleem moeten zijn.

Voor geluid is er 1 eis en dat is dat het geluid beter is als wat de TV geeft. Subwoofer is niet perse nodig.

Wat zou dan een goede mid-range TV zijn waar er ook nog een bedrag overblijft voor een soundbar.
Zit er in de mid-range nog veel verschil in de LCD schermen?

Ik heb mijn kennis al wel duidelijk gemaakt dat bij een goedkopere TV de ondersteuning voor apps wellicht ook korter is maar dat vond ze geen probleem. Er zijn hiervoor natuurlijk ook nog andere oplossingen voor langere termijn mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:02
Tja, klinkt alsof ze niet veeleisend zijn.

Wanneer ze weer graag een Samsung wensen is de 50Q60C + S60B (of een paar actieve boekenplank speakers) imo een mooie combi en voor onder de 900 euro te koop na rondkijken/ onderhandelen.