Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te overwegen om een NOkia 9210 aan te schaffen en ik las op de site van Nokia dat er een Risc processor in zit. Kun je hier nou ook een koetje op installeren, ff afgezien van het feit dat ie je battereien leeg slurpt???

Ook heb ik al een search gedaan en ik las dat er bugs in zaten (topics van een maand oud) Zijn die bugs ondertussen al verholpen en zo nee, wat voor bugs zijn dat dan? Hangt je telefoon compleet en kun je hem alleen maar uitzetten door de accu eruit te halen (wat ik met m'n 8850 had) of is het gewoon een soort van Windows bluescreen en start ie weer automatisch opnieuw?

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou niemand die iets van de Nokia 9210 weet?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je draait toch ook geen koe op je Palm..

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik m niet heb nee :) Anders echt wel. Zonde van die overgebleven accu om dat zo lang mee te laten gaan. Als het aan mij ligt draait er een koe op m'n koffiezetapperaat.
}:O

Verwijderd

Topicstarter
Magoed... Ik heb nu een Ericsson R380s gekocht aangezien er van de Nokia 9210 nogal veel slechte recenties waren (ik heb wel doorgezocht natuurlijk).

Het kwam er op neer dat er (nog steeds) veel bugs in de software zaten, af en toe uitvalt (welke Nokia niet??) en er geen trilalarm op zat (had ik eerder naar moeten kijken, dan viel hij al meteen af |:( )