Toon posts:

demon dsl

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dag mede tweakers en fellow door kpn gefokte cistr0n'ers

Ja mijn adsl gaat ook weg, en na lang zoeken (nee ik wil geen mxbagger) hep ik besloten, mede uit haat voor kpn, voor demon dsl metro van 100,- p/m. Je krijgt 512kbit/s down en 128kbit/sec up. Ok het is bij lange na GEEN :( cistron, maargoed het is IETS. nou had ik een paar vragen aan de demon dsl metro gebruikers die hetzelfde pakket hebben die ik ga nemen:

1. Hoe soepel, snel loopt de procedure van de aanvrag tot daadwerkelijk connexie?
2. Wat zijn de gem. download en upload snelheden die jullie halen?
3. Hoe stabiel is het netwerk in jullie ervaring?
4. ]voor de gamers[ Wat zijn de ping tijden bij de NIET -demon servers?.
5. Hoe is de service?

ALvast bedankt voor jullie antwoorden.

p.s voor de het hardst UTFS-roepend gek, ik heb het gedaan en vond de ondertsaande links, maar stondenniet genoeg antwoorden in:
[topic=185827/1/25]
[topic=161539/1/25]

mvg
nabeel

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 01:01 schreef pakradja007 het volgende:
dag mede tweakers en fellow door kpn gefokte cistr0n'ers

Ja mijn adsl gaat ook weg, en na lang zoeken (nee ik wil geen mxbagger) hep ik besloten, mede uit haat voor kpn, voor demon dsl metro van 100,- p/m. Je krijgt 512kbit/s down en 128kbit/sec up. Ok het is bij lange na GEEN :( cistron, maargoed het is IETS. nou had ik een paar vragen aan de demon dsl metro gebruikers die hetzelfde pakket hebben die ik ga nemen:

1. Hoe soepel, snel loopt de procedure van de aanvrag tot daadwerkelijk connexie?
2. Wat zijn de gem. download en upload snelheden die jullie halen?
3. Hoe stabiel is het netwerk in jullie ervaring?
4. ]voor de gamers[ Wat zijn de ping tijden bij de NIET -demon servers?.
5. Hoe is de service?

ALvast bedankt voor jullie antwoorden.

p.s voor de het hardst UTFS-roepend gek, ik heb het gedaan en vond de ondertsaande links, maar stondenniet genoeg antwoorden in:
[topic=185827/1/25]
[topic=161539/1/25]

mvg
nabeel
Ik ben in 'blijde' verwachting van Demon/BabyXl
1 Tot nu toe soepel, echter naar mijn mening duurt het te lang; 2 weken wachten op KPN-monteur, vervolgens nog maximaal 10 dagen wachten op modem en 'inschakelen'
Afgelopen woensdag is de KPN-monteur geweest, dus reken maar uit. Indien je dat graag wil houd ik je op de hoogte.

2,3,4,5: Weetniet; Ik ben zelf bij Chello weggegaan, en hoop dat het een stuk stabieler wordt.

Overigens baal ik wel dat ik niet even gewacht heb , en het contract NIET via de UvA heb afgesloten. Dat is aanzienlijk goedkoper, en ook BabyXl.

Wachten ZOU kunnen lonen, omdat er nu ineens steeds meer aanbieders op de markt komen.

Waar ik ook erg van baal is dat ze zo moeilijk doen over een paar extra ip-adressen. Dat had ik erg graag gewild.
Bij Cybercomm waren ze eerst gratis, toen F5 p/mnd, en inmiddels F15 p/mnd zodat ik daar toch maar van heb afgezien.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 september 2001 02:26 schreef maarten- het volgende:

[..]

Ik ben in 'blijde' verwachting van Demon/BabyXl
1 Tot nu toe soepel, echter naar mijn mening duurt het te lang; 2 weken wachten op KPN-monteur, vervolgens nog maximaal 10 dagen wachten op modem en 'inschakelen'
Afgelopen woensdag is de KPN-monteur geweest, dus reken maar uit. Indien je dat graag wil houd ik je op de hoogte.
ja ik zou heel graag op de hoogte gehouden willen worden, mits je daar geen bezwaar tegen hebt:)
anywayz, ha dje voor het doe hetzelf pakket gekozen of die andere?

mvg

Verwijderd

Dhz

Is er iets anders dan?

Verwijderd

Topicstarter
nee....bwt zijn er ECHT GEEN mensne die demon dsl hebben :?

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wil ook graag weten welke modem je bij Demon krijgt. Ik twijfel namelijk tussen ADSL via Xs4all en Demon. Maar bij Xs4all krijg je die Alcatel modem die ik kan tweaken zodat het meteen een router is voor mijn LAN....

Dit wil ik natuurlijk bij Demon ook kunnen!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:43
Heeft nou echt geen enkele tweaker demon/babyxl? damn dus als ik morgen de modem krijg ben ik de eerste? kewl :)

• esky
update: KPN fucked up en heeft zonder opgaaf van reden de portering aan babyxl gecanceled, duurt nu weer 8-10 dagen voordat het eindelijk zover is dat ik van cashema af ben...

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 18:04 schreef esky het volgende:
update: KPN fucked up en heeft zonder opgaaf van reden de portering aan babyxl gecanceled, duurt nu weer 8-10 dagen voordat het eindelijk zover is dat ik van cashema af ben...
Hoe weet je dat, wie zegt dat? Is het de schuld van KPN?

• esky
Ik heb babyxl gisteren gebeld en die vertelden mij dat kpn zonder opgaaf van reden de portering had gecanceled en dat zij (babyxl) nu een nieuw verzoek om portering hadden gedaan...

Verwijderd

Topicstarter
kpn...zucht..... :( :(

• Bruut
  • Laatst online: 11-03 11:10
Ik heb deze week mijn DEMON Metro DSL gekregen.
Op 20 augustus de aanvraag gefaxed. Gisteren het Versatel doe-het-zelf-maar pakket binnen gekregen en het werkt. Ik heb nog geen tijd gestoken in performance tests, dus daar kan ik je niets van over vertellen. Hiervoor had ik CableWannadoo basic, dus ik vind alles snel...
Als modem heb ik een Arescom NETDSL1000 router gekregen.

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

Verwijderd

Vervolg Demon/Babyxl
Vandaag m'n modem per post opgestuurd gekregen.
Wordt 20 september geactiveerd.

• Bruut
Gewoon aansluiten en proberen. Ik ben officieel ook nog niet aangesloten maar het werkt al bijna een week.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 13:37 schreef Bruut het volgende:
Gewoon aansluiten en proberen. Ik ben officieel ook nog niet aangesloten maar het werkt al bijna een week.
Bij mij staat de kiestoon er nog op!
Bij jou ook?
Zo ja, dan KAN het toch niet werken?

• Bruut
ja hoor, dat maakte (bij mij) niet uit. Ik heb het op mijn bestaande telefoonlijn laten aansluiten (line sharing).

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 19:38 schreef Bruut het volgende:
ja hoor, dat maakte (bij mij) niet uit. Ik heb het op mijn bestaande telefoonlijn laten aansluiten (line sharing).
Ik heb ISDN
Er is een KPN-monteur gekomen om extra lijn, met eigen nieuw telnr aan te sluiten.

Maar goed, ik zal het eens proberen.

Verwijderd

Nee hoor, lukt NIET!

• Bruut
Mijn enige reden voor ISDN was internet en heb deze daarom eerst laten omzetten naar analoog.
Nog even geduld dan maar......

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 01:01 schreef pakradja007 het volgende:
hebben die ik ga nemen:

mvg
nabeel
19 augustus Demon/BabyXl 512/128 aangevraagd

Vandaag, 19 september doet ie het (opleverdatum 20 september)
In totaal 31 dagen dus.

De gemiddelde doorlooptijd van een DSL-aanvraag zou 45 dagen zijn.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 12:35 schreef pakradja007 het volgende:

[..]

ja ik zou heel graag op de hoogte gehouden willen worden, mits je daar geen bezwaar tegen hebt:)
anywayz, ha dje voor het doe hetzelf pakket gekozen of die andere?

mvg
Ik heb Demon/BabyXl nu 11 dagen draaien met een router, en alles loopt goed. Gewoon een strakke verbinding.
Meerdere keren de helpdesk gebeld, en ook die test hebben ze goed doorstaan.

Ik ben heel blij dat ik van die sukkels an Chello af ben, hoewel ze me nog wel onterechte rekeningen blijven sturen met alle bijkomende tijdsbeslag en ergernis van dien.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:02

Floor-is

5.2

Als je geen megahaast hebt, wacht dan nog een paar dagen, er kan wel eens een leuke nieuwe aanbieder naar voren komen ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 03:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Als je geen megahaast hebt, wacht dan nog een paar dagen, er kan wel eens een leuke nieuwe aanbieder naar voren komen ;)
Euhm.... Das wel erg geheimzinig Floris :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op maandag 01 oktober 2001 03:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Hmm maybe TweakDSL :)

Verwijderd

Ik heb nu sinds gisteren demon adsl 1024/256. Het is allemaal soepel gegaan, het heeft alles bij elkaar ongeveer 5 weken geduurd. Eerst 2 weken tot de kpn man langskwam voor een 2e lijn. Een week later een mailtje van BabyXL of ik kon bevestigen dat er een kiestoon op stond. Ruim een week later het modem in de bus, helaas met de mededeling dat de verbinding pas een week later geactiveerd zou worden (wat helaas ook zo was).
Wat downloads gedaan, strak 109 kbyte/s (van www.clanbase.com). Met Q3 op barrysworld een ping van 50 en geen p/l (waren alleen wel nauwelijks mensen op de server).
Het enige waar je op moet letten denk ik, is waar die kpn man je aansluiting monteert. Hij heeft hem bij mij in de meterkast gemonteerd waar de kabel bij mijn huis aankomt. Lullige is alleen dat mijn meterkast zich niet in mijn huis bevindt, maar aan de overkant van de galerij. :( Gelukkig waren er nog 2 adertjes vrij in een bestaande kabel, maar anders was ik de lul geweest. Die monteur weigerde die stekkerdoos ergens anders te monteren omdat het zo op de werkorder stond. Ik lees in de nieuwsgroepen van demon dat meer mensen dit probleem hadden, maar babyxl zegt dat die stekker echt naast je bestaande stekkerdoos moet komen. Kennelijke een vrije interpretatie van de kpn monteur over het begrip 'aansluiting' (de 1 bedoelt stekkerdoos, hij denkt entry point).

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 12:25 schreef Wrah het volgende:
Ik heb nu sinds gisteren demon adsl 1024/256. Het is allemaal soepel gegaan, het heeft alles bij elkaar ongeveer 5 weken geduurd. Eerst 2 weken tot de kpn man langskwam voor een 2e lijn. Een week later een mailtje van BabyXL of ik kon bevestigen dat er een kiestoon op stond. Ruim een week later het modem in de bus, helaas met de mededeling dat de verbinding pas een week later geactiveerd zou worden (wat helaas ook zo was).
Wat downloads gedaan, strak 109 kbyte/s (van www.clanbase.com). Met Q3 op barrysworld een ping van 50 en geen p/l (waren alleen wel nauwelijks mensen op de server).
Het enige waar je op moet letten denk ik, is waar die kpn man je aansluiting monteert. Hij heeft hem bij mij in de meterkast gemonteerd waar de kabel bij mijn huis aankomt. Lullige is alleen dat mijn meterkast zich niet in mijn huis bevindt, maar aan de overkant van de galerij. :( Gelukkig waren er nog 2 adertjes vrij in een bestaande kabel, maar anders was ik de lul geweest. Die monteur weigerde die stekkerdoos ergens anders te monteren omdat het zo op de werkorder stond. Ik lees in de nieuwsgroepen van demon dat meer mensen dit probleem hadden, maar babyxl zegt dat die stekker echt naast je bestaande stekkerdoos moet komen. Kennelijke een vrije interpretatie van de kpn monteur over het begrip 'aansluiting' (de 1 bedoelt stekkerdoos, hij denkt entry point).
hmm..je ping valt me eerlijk gezegd tegen..ik zit thuis met een planet comfort abotje van mn werk en ik haal een gemiddelde ping van 30-40 met UT in een VS-box. En iedereen loopt altijd te blaten dat de ping van Q3 lager is dan van UT. Dus dan vraag ik me af wat voor ping ik dan met Q3 zou hebben :+

/me is al 4 maanden troste bezitter van een flex draaiende comfort abotje :)

Verwijderd

Ook naar UK servers? XS4all server was iets van 27 in een dos-window. En die Barrysworld ping van 50 was vanuit Q3 en de Q3 ping is hoger dan de dos-ping, en hoe dit dan weer te vergelijken is met een UT-ping weet ik ook niet.
De Barrysworld servers(=UK) zijn vrij populaire servers op dit moment voor Q3CTF. Naar UK servers moet je in mijn ervaring soms maar afwachten wat voor routing je hebt. Ik had verschillende providers voor isdn en de ping van de ene kan soms 2x zo hoog zijn als van een andere. Ik heb iemand vanuit de UK via de verschillende providers die daar een Q3 server hebben een traceje laten doen naar de verschillende adsl providers hiero, en het aantal hops loopt uiteen van 9 tot 23.
Kortom, het gaat er mij niet om of mijn ping 40 of 50 is, maar dat ie niet 120 is. :)
Pagina: 1