D43m0n schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:31:
[...]
Wat is in jouw ogen beter/mooier/..-er in Radarbot t.o.v. Flitsmeister?
Per maand is FM goedkoper dan Radarbot, per jaar maakt het qua prijs nagenoeg niet uit. Dan zal Radarbot voor jou vast iets unieks hebben waarom je voor hetzelfde geld hierbij een abonnement neemt ipv FM?
Allereerst vind ik de UI van Radarbot gewoon een stuk mooier.
- Radarbot heeft geïnvesteerd in het maken van 3D-modellen van herkenningspunten.
- Ik waardeer het dat ik de contouren van een stad of dorp in 3D kan zien.
- Dit helpt mij om in één oogopslag te zien waar ik rijd en hoe de wijken eruitzien.
Een ander aspect dat ik kan waarderen is dat de zoekfunctie in Radarbot vaak betere resultaten geeft dan in Flitsmeister.
- Als ik snel wil weten welke fastfoodketen (of andere zaken) er binnen een straal van 5 km te vinden is, geeft Radarbot betere resultaten.
- Deze zoekfunctie levert consistent nuttige en relevante informatie.
Daarnaast vind ik de routebegeleiding, inclusief de stem die Radarbot gebruikt, een stuk menselijker en prettiger klinken.
- Hoewel dit geen doorslaggevende factor is, draagt het wel bij aan mijn positieve ervaring.
- De stemgeluid en intonatie van Radarbot zijn aangenaam en zorgen voor een prettige rijervaring.
Qua radars en mobiele flitsers ontlopen ze elkaar niet.
- Ik heb beide apps vaak naast elkaar gebruikt, en 9 van de 10 keer komen de meldingen overeen.
- Dit betekent dat ze in termen van deze functionaliteit vergelijkbaar zijn.
Overigens kost Radarbot €19,95 per jaar, terwijl Flitsmeister €36 per jaar kost.
- Er zijn elk jaar aanbiedingen voor Radarbot, waardoor je de bovenstaande prijs krijgt.
- Het prijsverschil van bijna 50% maakt Radarbot een voordeligere optie.
Radarbot
Flitsmeister
Voor mij is Radarbot de betere keuze.