Ik ben op zoek naar ervaringen met zitmaaiers,
meer bepaald met stihl (de rt 5097 z)
en de cub cadet lt 2
ik ben bij beide verdelers geweest en alle twee vinden ze elkaars merk rommel.
Cub Cadet zegt van Stihl dat het gewoon een viking is met een paintjob en dat die dingen snel kapot gaan.
Stihl zegt van Cub Cadet dat het speelgoed tractortjes zijn...
Beide kosten een 3500€-4500€
Ik ben dan ook naar een verdeler van Husqvara geweest en die prees ook zijn eigen merk en zegde me toen dat Stihl geen ervaringen heeft met zitmaaiers en dat Cub Cadet gewoon een veredelde black & dekker is (en ook grote rommel is)
Dus ik heb geen flauw idee welke te nemen.
Stihl ken ik van mijn kettingzaag, en daar heb ik geen klagen van.
Cub Cadet ken ik niet maar blijkbaar zou dit DeWalt moeten zijn (waar ik een klophamer van heb die heel mijn huis verbouwd heeft)
gaat over een 1500-2000 vierkante meter in het vierkant, met 1 enkele boom op, dus perfect voor een zitmaaier.
Hebben jullie ervaringen met zitmaaiers ?
meer bepaald met stihl (de rt 5097 z)
en de cub cadet lt 2
ik ben bij beide verdelers geweest en alle twee vinden ze elkaars merk rommel.
Cub Cadet zegt van Stihl dat het gewoon een viking is met een paintjob en dat die dingen snel kapot gaan.
Stihl zegt van Cub Cadet dat het speelgoed tractortjes zijn...
Beide kosten een 3500€-4500€
Ik ben dan ook naar een verdeler van Husqvara geweest en die prees ook zijn eigen merk en zegde me toen dat Stihl geen ervaringen heeft met zitmaaiers en dat Cub Cadet gewoon een veredelde black & dekker is (en ook grote rommel is)
Dus ik heb geen flauw idee welke te nemen.
Stihl ken ik van mijn kettingzaag, en daar heb ik geen klagen van.
Cub Cadet ken ik niet maar blijkbaar zou dit DeWalt moeten zijn (waar ik een klophamer van heb die heel mijn huis verbouwd heeft)
gaat over een 1500-2000 vierkante meter in het vierkant, met 1 enkele boom op, dus perfect voor een zitmaaier.
Hebben jullie ervaringen met zitmaaiers ?